liveforlove

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Johanna - 10 juli 2012 20:11

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera. FÖRLÅT! Men finns ju ingen app så bloggar inte från jobbet, fick för mig att det skulle komma en men hittar inget ännu i alla fall.


Idag var sommarens första stägning för min del. Gick bra, hoppas jag! Haha har ju ingen aning men larmade som jag skulle i alla fall så får hoppas på det bästa ;) 

Jag ska faktiskt snart krypa ner i sängen för 05 ringer klockan för öppning imorgon. Och jag måste duscha innan för att vakna till.


Hann i alla fall med ett snabbt besök hos älskling och Tim. Blir lite dåligt med sånt nu när jag jobbar heltid. Men det får gå. Ses ju i helgen :D 

Joel är hos mormor tills i morgon eftermiddag så han slipper vakna ur tidigt :)


Godnatt med er!

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards