liveforlove

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Johanna - 4 juli 2012 23:52

Började dagen med att vakna upp mellan mina älsklingar. Det bästa sättet att starta dagen på! Sen drog jag ner på stan medan liten och stor älskling roade varann. Träffade mina fina E flickor ;) Ewa, Elin, Erika och lilla Elise. 

Sen blev det bad i Karlsby med en stor del av La Familia. Årets första dopp för min del och det var riktigt skönt måste jag säga. 

Avslutade kvällen med en promenad och skitsnack med min fina Cicci. Så nu lär jag nog somna gott. 



 



Och med detta säger jag nu godnatt!

Av Johanna - 4 juli 2012 20:25

Partners in crime kan numera oxå nästan kalla sig släkt ;) "Svägerskor" är vi ju i alla fall då vi numera är tillsammans med varsin bror i La familia <3


 

 

Me love you honey, du är så jävla viktig för mig glöm aldrig det! <3

Förevigt vid din sida!

Av Johanna - 4 juli 2012 19:13

Jag blir så jävla irriterad på att vissa hela tiden säger saker som de ändå inte står för. 

Måndag-Tisdag ja idag är det onsdag och inte ett jävla ord. 

Jag har fått nog av den här skiten, det kanske är värt mer pengar i skuld vad vet jag. Just nu är jag jävligt störd över allting. Det är dags att reda upp i sörjan. Mitt mål var att vara skuldfri när jag går ut skolan. Det kommer inte inträffa nu men vad fan. Hur länge ska jag bete mig som en dörrmatta? Kryptiskt inlägg jag vet, men någonstans djupt inom mig är jag så fruktansvärt trött på att vara tyst!

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards