liveforlove

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Johanna - 1 juli 2012 16:13

Ledig söndag utan planer och jag var uppe ur sängen redan 7,30. Har lite svårt att koppla av när det är en liten buse här :) Vi gick upp då i alla fall och bestämde oss för att baka scones till slappisarna som låg och sov. Vid 20 över åtta väckte vi dom och vi käkade frukost tillsammans. Mys <3


Sen har det varit mest slappis på oss alla hela dagen. Grabbarna har haft några duster. Dom blir mer och mer som syskon måste jag säga. Härligt att se dom tillsammans i deras samtal även fast det ibland blir lite hetsigt. Undrar hur det ska bli i framtiden ;)


Nu sitter Joel och kikar barnprogram och jag ska ta tag i livet och sätta på en tvättmaskin och bädda rent i sängen. Tvättstuga i morgon så lika bra o fixa :)


Passa gärna på med frågestunden oxå nu när jag bloggar segt :)

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards