liveforlove

Alla inlägg under juni 2012

Av Johanna - 1 juni 2012 19:24

Vi har nu kommit så långt som till terminens sista uppgift. Är jag pepp? Inte vidare! Är så trött på allt just nu. Ser dock fram emot sommarkurserna men det kanske är för att det är mer frivilligt :) 

Nu har jag i alla fall sista uppgiften med deadline fredag. Men gissar på att den ska hinna opponeras på innan så måste vara klar senast onsdag har jag sagt för mig själv. Får invänta svar från han som jag ska opponera med oxå så får vi se. Tanken är att den ska vara så gott som klar innan helgen är slut men vi får se. På måndag väntar nämligen ännu en tenta fråga som jag siktar på att få ett G på så jag även kan lägga den kursen till handlingarna denna termin. Det skulle sitta fint kan jag säga. 


Men denna intervju studie som råkar vara det sista... Den känns inte kul alls. Men i morgon ska jag i alla fall se föreläsningen från i onsdags och hoppas på att jag får en massa inspiration då! Ni hejar väl på mig va? :)

Av Johanna - 1 juni 2012 18:45


Close-up  

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards