liveforlove

Alla inlägg under juni 2012

Av Johanna - 23 juni 2012 22:41

Jag har ju bloggat dåligt ett tag så har ju inte ens visat dom här bilderna som jag och Cicci tog den 8 juni. Oups! Jag övar mig i alla fall med systemkamera för fullt så om någon är sugen på att modella lite är det bara o höra av sig :) Gillar att ta kort men är ju inte bäst direkt :)


             

Av Johanna - 23 juni 2012 13:55

Så här dagen efter Joel är det ju dags för min födelsedag. Bra tajmat det där :) 

29 år var det visst, men ska erkänna att jag ibland känner mig som 75 och ibland inte en dag över 15 så jag är nöjd. 

Ett år kvar då tills 30 årsdagen. Borde man ha åldersnoja nu?

Det har jag inte i alla fall. Känns inte alls. Mina 29 år har varit händelserika på både gott och ont. Resan har varit överjävlig och underbar. 

Och idag är jag fullkomligt nöjd med hur livet ser ut idag. Kanske därför ålderskrisen inte går att skymta?


 

2008 togs den här bilden, det är inte samma tjej som tittar tillbaka genom spegeln 4år senare. 

Jag är bättre nu och mår så mycket bättre.


Så idag 29 år tar jag steget mot 30 utan att överhuvudtaget skaka på huvudet och undra vart åren tog vägen! 


Av Johanna - 22 juni 2012 10:08

 


Grattis min fina kille.

5 år idag!

 

Dom bästa fem åren nånsin! 

Av Johanna - 19 juni 2012 22:25

Siter henna hos Jere och väntar på att få sova typ :) Fotbollen ska bara ta slut :)

Ska upp tidigt i morgon för att dra till Liseberg med Cicci och Matrim! Kommer nog bli kul tror jag :)

Hoppas på fint väder bara :D


Idag var Joel på läkarbesök om sin mage, det gav inte så mycket men vi skulle skickas vidare så jag hoppas det leder någonstans till slut. I alla fall att man kan utesluta allt "allvarligt". Bara att hoppas på det bästa. Ingen allergi i alla fall vilket jag inte vet vad jag ska tycka om... Hade ju varit enkelt om det vore det men jaja vi får se.


Nu säger jag godnatt och hoppas ni får en underbar vecka! Så får vi se när vi hörs igen :D

Av Johanna - 17 juni 2012 21:23

Denna vecka känns galet full, fattar inte riktigt själv hur jag ska hinna med allt men det ordnar sig nog. 

Det stora problemet är ju att jag är utan bil då den är inne för lagning av parkeringsskadan. Vilket påminner mig om att jag verkligen måste ringa LF i morgon och fråga vart fan pappren tagit vägen!


Hur ser veckan ut då?


Måndag: Cykla till dagis (hoppas verkligen inte att det regnar) till Platen och fixa med ett papper, möta Fredrika och lämna en tröja, hem och plugga, fixa naglarna 18. Tur min fina hämtar Joel från flickvännen där han ska leka i morgon eftermiddag :) Sen får jag nattsällskap. Love it!


Tisdag: Doktorn med Joel äntligen startar utredningen, sen klippa Joel hos Candra. Sen hem o käka och åka o lämna Joel i Vadstena. Därefter mys hos älskling!


Onsdag: Liserberg!


Torsdag: Sova ut! Joel kommer hem så mys med honom!


Fredag: Världens bästa son fyller hela 5 år! (Vart tog tiden vägen?!?) Midsommarfirande hos syster.


Lördag: Jag fyller år!


Söndag: Vila upp mig :)


 

Tänk att han snart är fem år. Min vackra kille!

Av Johanna - 16 juni 2012 21:46

Är man som jag beroende av kläder och att shoppa så blir det ju en del...

Nu med lyse i förrådet finns det heller inga undanflykter det ska rensas ur där inne. Tradera och köp och sälj används flitigt. Tycker dock att jag blir av med för lite grejer :) 

Studentlitteratur, kläder till pojke och mina kläder ska rensas ur. Leksaker som Joel slutat leka med för evigheter sen ska bort. Det ska bli mindre här hemma!


Så om ni är på jakt efter nåt särskillt kan ni väl säga till. Så lägger jag ut det här på bloggen eller så :)


Mycket fördelaktiga priser kan jag ju säga! :D

Av Johanna - 16 juni 2012 19:59

Om man spolar tillbaka tiden ett tag så är idag en sån dag då jag inte skulle kunna sitta still, magvärken hade varit tydlig och jag hade mått skit. Så har såna här dagar nästan alltid varit i mitt liv.

Nu sitter jag här helt lugnt skriver ett blogginlägg till er, tittar på Joel som leker, väntar på att få moffa i mig jordgubbar och grädde. Väntar på en helkväll i soffan. 

Utan ångest. Varför skulle jag då haft ångest? Jo för Han dricker sprit ikväll och ska säkert gå ut. Och det gör mig ingenting. Jag hoppas han har en riktigt fin kväll. Det är han värd :) 

Jag litar på honom, tillit är fint. Det är något jag saknat har jag insett nu när jag har det. Det är så fruktansvärt viktigt. Att lita på varandra. 

Och baby du är det bästa för mig!


 

Av Johanna - 14 juni 2012 22:47

Blir alltid så mycket tröttare när jag jobbat så undrar hur det ska gå i sommar... Tur man vänjer sig :)

Nu ska jag snart krypa ner i sängen ska bara se klart Hells kitchen. 


Imorgon har vi en hemmadag så blir sovmorgon lääänge hoppas jag! :)


 

Min fina son <3

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards