liveforlove

Alla inlägg den 30 juni 2012

Av Johanna - 30 juni 2012 17:30

Ett halvår tillsammans idag eller i natt kanske man ska säga. Nyår blev det vi. 

Det här halvåret har varit fantastiskt måste jag säga. Det har gått så jäkla fort. Men samtidigt känns det som vi varit tillsammans så mycket längre. 

Med dig känner jag mig hel på ett sätt jag aldrig trodde var möjligt.

Jag sa så länge att jag inte var skapad för lycka.

Jag hade fel, du kom och förändrade mig. 

Jag älskar dig för den du är, det finns ingenting jag behöver ändra på.

 

     
Det känns ibland som en saga. Men den är sann och detta är bara början.

 

Av Johanna - 30 juni 2012 12:41

Jag vet att jag uppdaterar segt nu för tiden. Kanske det är Cicci som smittat mig? ;)


Nu kommer jag säkert inte blogga mer under helgen heller.


Så vi kör på en frågestund!


Fråga allt ni vill veta så svarar jag på det under veckan :)

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Skapa flashcards