liveforlove

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av Johanna - 23 juni 2012 23:40

 

Aldrig förr har jag mött en människa som berör mig som du gör.

Det känns som du vet allt om mig, det finns ingenting jag måste dölja.

Du älskar mig för den jag verkligen är.

Jag trodde inte kärlek var så här innan dig.

Jag trodde det bestod av smärta.

Du har lärt mig så mycket om mig själv.

Och om hur det ska vara att älska på riktigt.

Någonstans har du alltid stannat kvar. 

Sen den allra första dagen. 

Jag har väntat på dig älskling.

Jag visste det bara inte själv förrän du kom och ändrade allt jag trodde.

Jag kommer aldrig någonsin släppa dig!
Du och jag och de tre fina barnen.

Nu och mot framtiden.

Det är för oss solen går upp!

 

 


Av Johanna - 23 juni 2012 22:41

Jag har ju bloggat dåligt ett tag så har ju inte ens visat dom här bilderna som jag och Cicci tog den 8 juni. Oups! Jag övar mig i alla fall med systemkamera för fullt så om någon är sugen på att modella lite är det bara o höra av sig :) Gillar att ta kort men är ju inte bäst direkt :)


             

Av Johanna - 23 juni 2012 13:55

Så här dagen efter Joel är det ju dags för min födelsedag. Bra tajmat det där :) 

29 år var det visst, men ska erkänna att jag ibland känner mig som 75 och ibland inte en dag över 15 så jag är nöjd. 

Ett år kvar då tills 30 årsdagen. Borde man ha åldersnoja nu?

Det har jag inte i alla fall. Känns inte alls. Mina 29 år har varit händelserika på både gott och ont. Resan har varit överjävlig och underbar. 

Och idag är jag fullkomligt nöjd med hur livet ser ut idag. Kanske därför ålderskrisen inte går att skymta?


 

2008 togs den här bilden, det är inte samma tjej som tittar tillbaka genom spegeln 4år senare. 

Jag är bättre nu och mår så mycket bättre.


Så idag 29 år tar jag steget mot 30 utan att överhuvudtaget skaka på huvudet och undra vart åren tog vägen! 


Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Skapa flashcards