liveforlove

Alla inlägg under maj 2012

Av Johanna - 26 maj 2012 18:33

Ikväll står det fest på schemat. Det var länge sen så ska bli riktigt kul :)

Blir att återuppleva gamla minnen då mina flickor sen gymnasietiden ändrat mitt hem :) Jennie och Carro :) Inte igår vi var ute tillsammans kan jag säga :) 


Så får vi väl se om Cicci dyker in oxå. :D


Kul blir det i alla fall :)

Av Johanna - 26 maj 2012 18:24



Makes you smile  

Av Johanna - 25 maj 2012 21:46


Something you wore



Tog dagens outfit det är inget jag bjuder på ofta :) 

Av Johanna - 25 maj 2012 21:10

Tillbringar fredagskvällen med att städa. Och fy sjutton vad varmt det var att torka golven! Men nu är det gjort och det ser helt acceptabelt ut här för morgondagens festligheter. Skulle behöva damma oxå men det orkar jag verkligen inte.

Alldeles för varmt för såna här saker!!  Nu ska jag dö i soffan en stund medan Joel tar ett bad :)


Sen fredagsmys. Joel har ju redan startat då han myste vid tvn när jag städade så klart. Vissa har det bra ;)

Av Johanna - 24 maj 2012 14:35

Sköterskan på vårdcentralen var riktigt bra. Fick en tid den 19/6. Visserligen ganska lång väntan men det var för att vi inte skulle få ännu en akut tid som inte leder någonstans. Nu ska vi träffa Joels läkare och få till en utredning. De här problemen började när Joel var 6 månader och jag övergick till att delamma. Det har alltså hållt på i snart 4,5 år. Det är lite för länge och lite för många gånger dom ignorerat mig. Två gånger har vi åkt in akut. Nu hade det varit lugnt sen slutet på 2010 men är alltså tillbaka igen. Så nu är det dax att gå till botten med vad det är. Åtminstonde utesluta allting så vi vet att inget är galet där inne.


Tack för det! Äntligen någon som tar mig på allvar! Det gillas!

Av Johanna - 24 maj 2012 14:20



Letterbox


Ja roligare än så här blir det inte :) 


Av Johanna - 23 maj 2012 22:54


Det är verkligen inte på topp här hemma ikväll.

Joel har riktigt ont i magen så ett samtal till 1177 har hunnits med.

Där får man ju mycket hjälp eller inte!

Imorgon blir det i alla fall att ringa VC.

Nu får dom kolla upp allt tänkbart så jag får veta vad som sker där inne i magen!

En hemmadag till för Joel i alla fall!

Skit jag som skulle jobbat.

Men Joel går först så klart! 

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards