liveforlove

Alla inlägg under maj 2012

Av Johanna - 1 maj 2012 23:09

 

Av Johanna - 1 maj 2012 22:52

Jag väljer att inte publicera din senaste kommentar i nuläget då jag tycker att den är känslig för alla inblandade.

Om du vill prata på riktigt är du välkommen att ta kontakt med mig. Du vet ju vem jag är så det är lättare för dig.

Om du nu är så insatt borde du veta att jag inte kan prata med M det är omöjligt. Har varit det länge. Det borde du som sagt veta... 


Min önskan hade varit att det löst sig för länge sen utan inblandning av myndigheter men det har inte varit möjligt. Då du verkar insatt vet du att jag inte bott där sen 2009... Jag är trött på att ha det så här...


Men om du vet det allra minsta om mig. Vet du att det du skrev aldrig skulle vara min önskan. Jag känner inget hat och skulle verkligen inte önska det resultatet. Men det finns innan annan lösning. Men tror du att du vet en... Kontakta mig då!

Av Johanna - 1 maj 2012 22:17

           



Vi har spenderat dagen hemma hos mamma i solen :) 

Mycket trevligt. Mer såna dagar tack :)

Av Johanna - 1 maj 2012 20:12


Mee

Tisdag 1 maj 19:53

jag känner till hela er historia!, och vet även att han kommer stämma dej på en väldigt stor summa pengar. om han får sitta i Tinget....



Men varsågod lite mer uppmärksamhet i min blogg...

Stämma mig... Sure! Gört bara! På vad? Att han betalade nästan allt när vi bodde ihop? Ja inte fan var det under tvång i alla fall.... Helt frivilligt ska påpekas men det vet du väl oxå eftersom du är så insatt? Att min mamma lånade oss pengar till huset vet du väl oxå antar jag?  :) Eller kanske handlar det om att han betalar lånet på huset? Jaaa han bor ju där... Medans jag hela tiden velat sälja huset så ja... Kör på! 

Det har gått tre år... Tre år att lösa det här på... Så varför är det inte löst för länge sen? 

Trams är vad detta är helt och hållet!

Av Johanna - 1 maj 2012 18:39

Vi firade in Valborg med älskling och barn. Och dessutom svägerska med fru och barn. Sen kom storJoel förbi oxå. Mycket trevligt.

Först tre timmar i lekparken så barnen verkligen fick leka av sig och sen titta på den fina brasan. Dock lite liten men vad sjutton det fick gå :) Inga fyrverkerier trodde vi så vi bröt upp vid halv tio. Men när jag och Joel väntade på Cicci som körde oss kom dom. Kunde ju varit lite tydligare med det så man inte hunnit bryta upp o gå hemåt men Joel fick se lite i alla fall :)


 


Jag tog inga bilder på brasan så jag lånade den här av Rina på fb. Hoppas det var ok :)

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards