liveforlove

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Johanna - 17 maj 2012 22:36

Med förlust mot Tjeckien tog Sveriges VM slut. Bittert vill jag lova men jag hade det på känn. Vet inte varför men anade det redan tidigt idag. Förut när jag kollade på Finland-Usa skrev jag att jag hoppades det var sista gången detta VM jag hejade på Finland. Anade att det inte skulle vara så... Ja bittert är det... Och jag är skitsur innerst inne. 


Men vet ni vad... Det går inte att ändra på... 


Så vad gör man nu?


Jo man säger så här! VM går vidare och jag får heja på det laget som vann förra året. Dom är ju ändå ganska nära och en stor del av dom jag numera räknar till min familj har ju det här laget närmast hjärtat! 



Så hoppas nu Finland tar VM guld i år igen! Det är dom fan värda!   

Av Johanna - 17 maj 2012 18:55

Det har det verkligen blivit idag. Åkte och hämtade upp Tyra och Tim redan vid 10 i förmiddags och mötte sen fina Carro och hennes tre charmisar :) Efter en stund kom Katja, Rina och Neo ner oxå. Trevligt. 

Sen blev det en paus för lunch då jag lämnade Joel hos Katja för att klara av mitt pluggmöte och sen tillbaka till lekparken. Lite kallt men det får man ta när barnen har kul :)


Nu är det hockey resten av kvällen. Just nu Finland-Usa och jag undrar verkligen hur denna matchen ska sluta... Ja vi får se helt enkelt... :) Håller faktiskt på Finland. Det måste jag göra i en sån här match.


Falluppgiften... Undrar när jag ska göra den?!? Joel ska sova tidigt då vi ska upp skapligt i morgon då jag ska vara på stan redan 9 :)

Så får väl ta det då!

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards