liveforlove

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Johanna - 14 maj 2012 16:48

Jag väntar på ett mail nu, har gjort det några dagar men jag hoppas det kommer idag eller i morgon. Men ännu ekar det tomt i inkorgen. Jag vill inte tänka tanken att det inte ska komma men visst finns känslan där. 

Jag hoppas på det bästa i alla falll och att innehållet faktiskt ska innebära en vändpunkt. 

En punkt överhuvudtaget för det vore så skönt att få ett slut på allting nu.

Men vi får se.


Vänta och se!

Av Johanna - 14 maj 2012 12:36

Hur jag än vänder och vrider på det hela så måste jag nog inse att jag gått och blivit allergisk.

Det började efter den där utekvällen sen har det bara rullat på. 

Tomater

Pollen 

Ubbe?

Ja för nu verkar det som att det är Ubbe jag reagerar på. Han åkte till mormor i fredags och jag tillbringade helgen hos Jere då var allt puts väck inte ens näsan rann. Imorse var jag överkörd igen. Kunde knappt öppna ögonen, dom svider och har sig nu och näsan är täppt. Det värsta som kunde drabba mig om jag ska vara ärlig! Skit!!!!!!!!

Jag som älskar djur, men ja det ser ju inte bättre ut för vad är det annars menar jag?


Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards