liveforlove

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Johanna - 8 maj 2012 15:55

 




Dagens humör: Trött annars bra

Dagens mående: Förkyld! Jävla pollen!

Dagens borde: Plugga lite och bestämma mig!

Dagens frisyr: Uppsatt

Dagens smink: Inget alls

Dagens klädsel: Jeans legging, oversize linne och svart tröja

Dagens planer: Absolut ingenting!

Dagens materiella vill ha: En Iphone :)

Dagens fundering: Varför måste jag bli allergisk nu?

Dagens beroende: Kärlek!

Dagens tråkigaste: Min svimningsattack!

Dagens längtan: Sömn!

Dagens superlängtan: Framtiden :)

Dagens tidning: MVT

Dagens låt: Lalah-Some die young


I will tell your story if you die
I will tell your story and keep your love the best I can
I will tell them to the children
if we have some, if we have some


Av Johanna - 8 maj 2012 09:45

Just nu är jag på jobbet. På sommarjobbet för att förtydliga. Min första introduktionsdag är idag. Och detta är då tidsinställt för er som inte kopplade det :) 


Nu i skrivande stund är jag lite nervös men när ni läser detta är det nog lugnt då jag varit igång några timmar :) Ska bli spännande i alla fall. Jag gillar vården så det blir nog bra. Tror jag kommer trivas som fisken i vattnet bara personalen är bra :) Ska bli spännande när schemat kommer oxå. 


Kram på er!

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards