liveforlove

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Johanna - 3 maj 2012 22:47

Har funderat och funderat ikväll och inser att jag måste ta reda på fakta innan jag bestämmer mig. Gillar inte det här. Att det kanske inte alls blir som jag tänkt. Men när blir det det?

Jag har så mycket att vara tacksam för så allt kan väl inte gå smärtfritt. 

Jag fick jobb idag, fick besked att jag får csn i sommar. Stort plus. Det betyder att jag kan göra lite i sommar när jag är ledig. Vilket ska bli nice. Vad vet jag inte ännu. Jo en tur någonstans med mina skatter. Med andra ord jag, Jere och barnen. Sen ska jag, Joel, min mamma och Tyra iväg på ett äventyr oxå :) Det kommer nog bli trevligt :) 

Jag är så lycklig, hade aldrig anat att livet kunde vara så här fint. Men till slut så.  Det har varit värt all väntan... :) 



Men nu säger jag upp mig för idag. Natti natti!



J jag älskar dig mer än ord kan förklara! Tack för att du är du!  Puss!

Av Johanna - 3 maj 2012 21:56

Var på anställningsintervju idag och det ser ut som sommaren kommer lösa sig väldigt bra. Jag ska både plugga och jobba. Dock vet jag inte hur mycket jobb det kommer bli men jag har i alla fall sommarjobb vilket känns bra. På något som jag verkligen gillade att jobba med då jag gjorde det för två somrar sen. Hemtjänsten blir det, fast ett annat ställe denna gång. Det blir nog bra tror jag  :) Bara hoppas att schemat är så att jag kan ta det. Men det tror jag. Fick önska lite så bara o hålla tummarna :)

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards