liveforlove

Alla inlägg under april 2012

Av Johanna - 3 april 2012 10:23

Har tagit en promenad runt Råssnäs med Ubbe, lite kallt men ändå skönt. Solen glittrade fint i vattnet :)


Och jag är på väldigt bra humör... Inget speciellt som hänt men allt är ganska okej i livet just nu :)

Och det ska jag då kanske tillägga beror mycket på min stora älskling. Tre månader har gått in i vårt förhållande och jag är riktigt kär!


Sen är han ju riktigt snygg oxå :)


En väldigt bra fotograf som tagit bilden oxå :) Fick kommentar om att skulle skriva vem det är så...

Matrim här är ditt erkännande. Det är alltså min pojkväns bror som tagit bilden på nyårsafton :)


Av Johanna - 3 april 2012 08:33

Hrm verkar som att morsan stängt av klockan i sömnen imorse. För vi vaknade för en halvtimma sen ca. Då skulle vi redan varit på dagis. Så blir det ibland tydligen. Nu sitter liten och äter frukost och jag passar på att uppdatera här. 

Ska väl stressa på honom lite nu så vi kommer iväg :)

Av Johanna - 2 april 2012 18:30

 

Av Johanna - 2 april 2012 12:39

Har gått och muttrat över Joels rum tt bra tag nu så idag när vi ändå är hemma tyckte jag att det var dax att fixa till det.

Han har en massa leksaker och då bristen på ork att ta tag i det varje kväll varit påtaglig en längre stund har det mest bara kastats omkring. Men idag är det slut på undanflykter. Vi tar tag i det. Kanske blir det nåt mer gjort idag får se. Ska snart laga lunch men en stund till där inne blir det allt!


För en timma sen cirka :)  

Av Johanna - 2 april 2012 09:48

Ja så mycket sömn blev det och jag känner mig OK. Varken mer eller mindre. Rätt trött och sliten. Huden känns som den fått massa rivsår men det är bättre än igår. Mycket bättre. Har tagit en tablett till som jag skulle och nu är det slut. Nu får det bli vid behov. Hoppas på att dom alltid kommer ligga i skåpet. Fast det är bra att dom finns här, med tanke på att jag har en allergisk pojkvän. Kanske kommer dom till anvädning i alla fall.


Nu ska jag bädda ner mig igen, läsa lite bok! Få skratta lite :)

Av Johanna - 1 april 2012 19:21

Allergi gillas inte!

Nu ska jag bädda ner min rödflammiga kropp, har kontaktat jobbet och bemanningen via mail. Hoppas det räcker!

För nu ska jag sova! Lär sova rätt många timmar tror jag. Men det behövs. Det gör skitont! Som om någon dragit sandpappper över hela kroppen. Eller att jag somnat alldeles för många timmar i solen.

Fick kortisonshot på lasarettet men det hjälper inte mycket. Men fick medicin oxå så ska ta en tablett och bädda ner mig.

Skit oxå!!!! Hoppas det ALDRIG händer igen!


Det enda postiva med allt är att jag har världens bästa pojkvän! Var ju hos honom när det hände. KÄRLEK!

Dig släpper jag aldrig hjärtat! 

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards