liveforlove

Alla inlägg under april 2012

Av Johanna - 10 april 2012 19:39

Sitter och lägger upp lite auktioner på Tradera. Måste bli av med sakerna i förrådet så har allt staplat i hallen nu. Några auktioner är ute. Bland annat ett regnställ i storlek 100 om någon behöver :) 

Två skitsnygga kjolar till vuxen oxå så in och buda med er: )


Joelsmamma07 klicka på länken så kommer ni direkt till mina auktioner :)

Av Johanna - 10 april 2012 16:48


Mumsig efterrätt, fast jag fick vaniljpudding för sån där skit äter inte jag ;)


Syster, Bambi och Jere. Klart alla ska få smaka ;)


Cissi och Matrim :)



Får avsluta med en bild på mig och hjärtat då... Dock inte den bästa som tagits men vad fan :)


Trevlig kväll var det i alla fall :)    

Av Johanna - 10 april 2012 15:48

Den är bortom allt vett och sans. Helt galet hur man ska hinna med allt. Särskillt om man har ett liv oxå. Det går inte! Det finns lixom inte plats för något annat än att läsa.

Galna quiz där du bara har två försök på dig, jag kuggade det första idag. Omquiz fredag klockan 16. Jaa glöm helg ni ser ju. Skapligt vidrig tid. Allt är vidrigt med denna kurs. Jag hatar den!

Har i alla fall lämnat in ekologiska fotavtryck nu så jag har en grej till avbockad från listan. Ny styr vi med gruppuppgift. Bra grupp det tackar jag för! Tror vi kommer någonstans i alla fall. Ska bli så skönt att få ett slut pås kiten!!!


Ny start i höst och jävlar vad det kommer behövas!

Av Johanna - 9 april 2012 14:11



Igår när älskling var här med sina barn blev det nästan två timmar i lekparken.

Det var rätt skönt väder ute så vi passade på. 

Jag och min stora hjärta behövde piggna till så passade bra att barnen fick leka av sig.

Dom har inte träffats så många gånger men leker väldigt bra ihop.

Tror Joel är överlycklig över att ha fått "syskon" som han tjatat om det. 

Och nu har han två i samma ålder som han själv :)

Mycket liv blir det med tre stycken men så ska det vara.

Jag älskar verkligen mitt nya liv.

Skulle inte byta bort det mot något!

Av Johanna - 9 april 2012 12:46

Men jag har haft fullt upp. Började lördagen med påskfest hos Camilla. Sen följd älskling med hem och igår kom hans barn hit så har verkligen haft fullt upp :) Ska visa lite bilder o så senare. Men nu ska jag fixa lunch :)


Hoppas ni haft en toppenbra påsk i alla fall kära läsare :)

Av Johanna - 7 april 2012 09:17

 


Av Johanna - 6 april 2012 18:59

 

Gammal suddig mysbild :)



Dagens humör: Uttråkad!

Dagens mående: Det är väl inget fel på det.

Dagens borde: Plugga! Men det tänker jag inte göra så länge till. Ska dra på en film!

Dagens frisyr: Uppsatt

Dagens smink: Inget alls

Dagens klädsel: Leggings, linne och fleecetröjan (ja det är kallt)

Dagens planer: Ska läsa klart kapitel 3 i Plan B, baka bullarna klart sen inget

Dagens materiella vill ha: En Iphone :)

Dagens fundering: Vem har tagit våren?

Dagens beroende: Redbull!

Dagens tråkigaste: Snön vad annars??

Dagens längtan: Längtar galet efter min pojkvän!

Dagens superlängtan: Måste säga samma här.. Kärlek, ge mig kärlek!

Dagens tidning: Aftonbladet

Dagens låt: Medina- Falla tillbaks



Av Johanna - 6 april 2012 17:53

Jag har ju tydligen förlorat ett vad (vilket jag inte är helt överens om men i alla fall) så idag är jag en duktig flickvän och bakar bullar åt min kära pojkvän. Väntar på att dom ska jäsa klart, vilket enligt exakt tid är mitt i natten så antingen tar jag dom sist ikväll eller tidigt i morgon bitti har inte bestämt ännu. Får se hur degen ser ut. Har inte valt mitt vanliga recept så vet inte alls hur dom kommer smaka. Men är dom äckliga kanske jag slipper göra det igen så det gör ju ingenting ;) 


Det stora problemet är att jag skulle vilja ha en bulle NU! Men jag får väl snällt vänta :)

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards