liveforlove

Alla inlägg under april 2012

Av Johanna - 26 april 2012 17:25

Dagens quiz slutade med ett VG så jag är nöjd. Nu är det ett i morgon se hur det går. 

Fick retur på en uppgift oxå men det är lätt fixat så ska ta tag i det i helgen tror jag.

Börjar se ett slut på djävuls kursen och det är riktigt skönt kan jag säga... 


Usch och fy vad trist och tung denna har varit!

Av Johanna - 26 april 2012 11:45

Just nu befinner jag mig i skolan och jobbar så ja detta är tidsinställt :)


Ny skola idag med, får se hur det går. Inte riktigt mina ämnen jag ska undervisa men kanske kommer jag ha någon nytta av närträffens experiment det vore ju nåt det :) Vi får väl se sen... 

Kul ska det bli i alla fall. Gillar att komma ut i verkligheten och jobba. Man får så mycket mer kött på benen av det. Förhoppningsvis hinner jag rätta uppsattserna jag fick på vfun oxå. Vilket påminde mig om att jag måste maila Ebba :) 


Ska göra det innan jag lägger mig... För detta skrivs precis innan sovdags torsdag kväll :)



Ha en fin dag!

Av Johanna - 25 april 2012 09:29

Hade tänkt ha en hemma dag med Joel idag. Men så blev det inte riktigt för 10,45 börjar jag jobba. Det är inte vanligt att man får sms om att börja så sent men idag tydligen :) Det blir ju pengar så jag ska inte klaga.  :) Men det blev lite panikartat då Joel skulle vara ledig idag. Men det löste sig fint att han får komma mellan 10,30 och 14,30 så det löser sig ju. 


Så det är nog bäst att jag fixar i ordning mig lite så vi hinner med allt :)

Av Johanna - 24 april 2012 21:08

Då var tydligen terminens sista närträff avklarad. Och tyvärr sista gången man träffade alla på ett år. För i höst skiljs ju våra vägar. För en del av oss kanske det är för gott. Men som tur är finns ju facebook så man kommer ju hålla kontakten.

Denna vistelse har innehållit två examinerande redovisningar i grupp som båda gick bra! 

Sen har vi lekt och tramsat lite. I alla fall känns det så för mig. Det här med laborationer är inte min grej. Fattar det inte och gillar det inte! Men jag har gjort det, det är huvudsaken. 


Det bästa i vanlig ordning är ju så klart att träffa Anna igen. Vi hinner prata så mycket när vi ses, så det väger upp att vi bor en bit ifrån varann. Men i sommar ska vi allt hinna träffas och festa till det, utan att tänka på plugg :) Även om våra vägar skiljs nu med skolan vet jag att du alltid kommer vara en av mina bästa vänner! <3


Fick lite tråkiga besked, eller jag tror det oxå. Men det får jag försöka forska i i morgon! Hoppas det inte är som jag misstänker... Håll tummarna snälla!

Av Johanna - 24 april 2012 20:08

Fick ett samtal som lättade mitt hjärta två ton förut idag. Nu är jag på banan känner jag. Dock är jag lite rädd. Men dom jag älskar kommer finnas där det räknar jag med. Kanske behöver er mycket nu! Men jag är glad, väldigt väldigt glad!!


Av Johanna - 23 april 2012 05:55

Känns som jag somnade nyss mer eller mindre. Skulle mer än gärna sovit X antal timmar till men det får jag inte. 

Det är dax att börja fixa i ordning sig och packa det sista. Men tänkte blogga lite först. Fixade inga tidsinställda förut så det kommer bli tyst från mig till i morgon kväll. Men ni överlever tror jag ;)


Jag åker ju till Karlstad idag för er som missat det. Två dagars närträff då vi har lite redovisningar att fixa med. Det ska nog gå bra tror jag.


Bäst att sätta fart här så jag kommer iväg som jag ska!!


Puss o kram!

Av Johanna - 22 april 2012 21:38

Som ni ser är det ändrat lite igen här inne :) Lite vårigt och en ny header. Vad tycks?

Duktiga Kia som hjälpt mig :)  Kika in hos henne vetja :)


Jag ska snart inta sängen för i morgon bitti är det dax att åka till Karlstad igen. Lite uppgifter som ska klaras av och en övernattning hos min fina vän Anna står på schemat. Så ni vet att det kommer bli tyst här inne. Finns ju ingen app för denna ännu :( 


Ska se om jag kan förbereda några inlägg till er bara för att jag är så snäll ;)

Av Johanna - 22 april 2012 16:44

Jag och min hund är inte dom bästa vännerna just nu...



Så här sitter han och blänger på mig...


Men han var tvungen så ingen synd om honom... Bada måste man göra ibland! :D  

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards