liveforlove

Alla inlägg den 29 april 2012

Av Johanna - 29 april 2012 18:54

Vilket underbart väder det är idag. Vi passade på att ta en promenad med Ubbe. Och jisses jag svettades riktigt i skinnjackan så blev t-shirt där en stund. Nu vädrar vi för fullt. Stora fönstret i vardagsrummet är öppet...


Känns inte som om sommaren är så långt bort längre....


Ge mig nu!!!   

Av Johanna - 29 april 2012 15:41

Har spenderat hela helgen med min stora älskling. Han kom hit redan i fredags för fredagsmys med mig och Joel. Sen följde han med in till mama och lämnade Joel och sen åkte vi till Katja & Rina. Där det blev tacos och skitsnack hela kvällen. Jag passade även på att få mitt hår färgat. Så nu är det ljust. En gång till sen är det nog bra tror jag. Får se om det blir att dra i en blond färg sen för att få ett litet mer naturligt resultat men får se. Nu är det i alla fall helt okej :)


Helgen har varit toppen och jag trivs verkligen med mitt liv :)


 


I love you :)

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards