liveforlove

Alla inlägg den 28 april 2012

Av Johanna - 28 april 2012 10:32

 


Varenda steg är för dig.

När allting är över då kommer allt vara så mycket bättre.

Du är min största skatt!
Sviker dig aldrig! 

Av Johanna - 28 april 2012 09:41

Jag har tänkt rätt mycket på om jag överhuvudtaget borde skriva något om detta. Och svaret är nej, vad som händer just nu men det tråkiga i mitt liv kommer inte tas upp här. Inte mer än nödvändigt i alla fall. Ni som behöver veta kommer att få veta det från mig personligen. 

Men det kanske kommer att vara lite tyst här från och till då jag är ganska upprörd. Då ska man inte blogga. För er som kan läsa privat kommer det upp ett inlägg senare. Så håll utkik! 


Jag ska skratta den dagen karma kommer och biter dig i röven! Då ska jag fira på riktigt! Jag vet ju att jag inte är den enda oxå och det betyder mycket! Jag gör det här för alla du någonsin trampat på! 


Och till er som kommer stå vid min sida nu. Det kommer jag aldrig glömma! Jag är så fruktansvärt tacksam!

Ni vet ju vilka ni är så jag behöver inte nämna er vid namn ;) Men ni alla förtjänar en guldstjärna i himlen!


Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards