liveforlove

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Johanna - 22 april 2012 21:38

Som ni ser är det ändrat lite igen här inne :) Lite vårigt och en ny header. Vad tycks?

Duktiga Kia som hjälpt mig :)  Kika in hos henne vetja :)


Jag ska snart inta sängen för i morgon bitti är det dax att åka till Karlstad igen. Lite uppgifter som ska klaras av och en övernattning hos min fina vän Anna står på schemat. Så ni vet att det kommer bli tyst här inne. Finns ju ingen app för denna ännu :( 


Ska se om jag kan förbereda några inlägg till er bara för att jag är så snäll ;)

Av Johanna - 22 april 2012 16:44

Jag och min hund är inte dom bästa vännerna just nu...



Så här sitter han och blänger på mig...


Men han var tvungen så ingen synd om honom... Bada måste man göra ibland! :D  

Av Johanna - 22 april 2012 11:30

Har lite plugg att ta tag i idag. I morgon är det ju som bekant dax för närträff igen. Har två gruppuppgifter som ska redovisas. Det ska vi ta tag i vid 15 tiden och försöka få klarhet hur vi ska lägga upp redovisningen. Det kommer nog gå bra hoppas jag  :) Sitter och blänger lite på labbarna vi ska göra oxå. Vilket jag redan insett att jag inte kommer fatta ett skit av. Sånt här har aldrig varit min grej riktigt. Tur man ska göra dom i grupp annars hade jag varit körd kan jag säga... Borde skrivit ut instruktionerna insåg jag. Men jaja lätt att vara efterklok och nu är det försent. Så jag hoppas jag hamnar i samma grupp som Anna som har varit duktig i vanlig ordning och fixat detta  :)


Det är ju det som är det bästa med varje närträff. Att få träffa henne igen.  :)


Men nu ska jag faktiskt läsa lite för nöjes skull. Vill veta vad som händer i boken jag läser nu. Så otroligt spännande serie. Älskar den. Tur det är ett gäng böcker kvar innan den är slut :)

Av Johanna - 22 april 2012 10:12

   

 Gammal bild som vanligt :) Har ju inga nya :D

Dagens humör: Det är bara bra!

Dagens mående: Jo tack förutom att jag är förkyld igen???!!!

Dagens borde: Ska plugga lite och packa inför resan!

Dagens frisyr: Hänger här...

Dagens smink: Inget alls

Dagens klädsel: Hotpants och linne (har inte kommit längre än så)

Dagens planer: Plugga lite, packa och mysa med Joel

Dagens materiella vill ha: En Iphone  som vanligt :)

Dagens fundering: Var är solen?

Dagens beroende: Inte hunnit med något sånt ännu :)

Dagens tråkigaste: Vädret!!

Dagens längtan: Min stora kärlek!!

Dagens superlängtan: Samma där. Skit länge sen vi sågs och jag LÄNGTAR!

Dagens tidning: Inte hunnit med det...

Dagens låt: Ansiktet - X

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards