liveforlove

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Johanna - 21 april 2012 22:23

Vår dag har varit toppen. Men oj så trött jag känner mig nu. 

Först var vi nere en sväng på stan på barnens dag med Rina, Katja och Neo. Cissi var med en sväng oxå. Trevligt och Joel fick lite o titta på :) 

Sen blev det hem till Katja och Rina för lunch och färgning av mitt hår igen. Joel hade riktigt roligt med Neo. Så kul att se. Sen hann vi mer eller mindre bara hem så åkte vi in och hälsade på mormor efter jobbet. Blev lite fika där och Joel fick puzzla lite. Nu har vi varit hemma en timma ungefär och Joel sover gott. Jag tror faktiskt att jag snart ska göra honom sällskap för jag är ganska trött. Inte van att ha så mycket på schemat :) 


I morgon blir en lugn dag. Förbereda för två dagars närträff i Karlstad och plugga lite. Annars blir det bara mys med trollungen :) 


Säger godnatt nu i alla fall! Hoppas ni haft en bra lördag!

Av Johanna - 21 april 2012 10:37

En fullspäckad dag står på schemat. Vi ska strax börja göra oss i ordning för att åka in till stan. Ska gå en sväng på barnens dag med Katja, Rina och Neo. Sen följer vi med dit så Joel får leka och jag får håret färgat igen. Lite ljusare idag  :) Hoppas det inte blir värre än sist. Nu har jag visserligen vant mig så det stör inte så mycket :)

När vi är klara där blir det nog mer eller mindre bara hem och vända för mormor ska få sig ett besök ikväll. 

Blir bara en kort visit där då hon jobbar i helgen men liten blir nog glad tror jag :) Jag med så klart alltid trevligt att träffa lilla mamma :) 


Sen borde jag nog titta lite på plugg oxå. Då jag kuggade quizet igår har jag två nästa vecka. Vilket känns mindre kul men vad sjutton. Det ena kommer oxå att göras på jobbet så vet inte riktigt hur det kommer bli med det... Men det får lösa sig på nåt vis. 


Nej bäst att klä på lilleman som dagen i ära bestämt att han ska ha skjorta... Det är inte ofta det så får vara glad att dom kommer till användning någon gång :) Tydligen en stor grej att åka till Katja och Rina :) För han är helt uppspelt här hemma men det är kul :)


Ta tag i det var det ja!


Puss på er!

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Skapa flashcards