liveforlove

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Johanna - 16 april 2012 18:54

Blir mycket skolarelaterat här idag men så blir det ibland. Nu är jag äntligen godkänd i Barn och unga kursen. Känns riktigt bra. Var ju sjuk första tentatillfället och missade några vfu dagar men nu är den helt klar. Fick godkänt på tentan idag och det känns riktigt bra måste jag säga. En sten föll från bröstet inför hösten nu. Alla poäng är bra poäng om man säger så. Kan nu mera säga att jag har 91 godkända HP. Det är rätt okej tycke jag  :) Det tar sig. Under hösten ska alla rester bort så jag hoppas jag reder ut det. Men det måste gå så inga alternativ.  :)

Av Johanna - 16 april 2012 16:25

Har nu gjort en av fyra dagar vfu denna vecka. Sen är det klart. Tar igen lite missad tid nu. Kul att träffa alla igen och att dom faktiskt kommer ihåg mig. Berättelser för hela slanten denna vecka så jag har mer o göra, hade ju så lite med den här kursen innan menar jag ;)

Men det är kul att rätta när det är jag som bestämt innehållet eller ja temat för berättelserna i alla fall. 


Hade quiz nummer två idag oxå. Gick bra misstänker ett poäng från VG då jag fick 9 sist och VG då. 8 idag och G men det gör ingenting. Jag är nöjd bara det blir ett G. Allt annat är bonus om man säger så.


Ska ta och läsa lite i En kortfattad historik om nästan allting nu. För den hette väl så?



Passa på att fråga en massa nu så det blir lite frågor till fredag. En person som frågat hittils men tre frågor så svar kommer in på fredag det lovar jag! :D

Av Johanna - 16 april 2012 08:00







Då jag inte kommer uppdatera så mycket denna vecka då schemat är fullt.

Tänkte jag passa på med en liten frågestund.


Svaren kommer upp på fredag! 

Om det kommer in ett gäng frågor :)



Så kör på, fråga vad ni vill så svarar jag väl på allt.

Om det inte är allt för galet förstås :)

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards