liveforlove

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Johanna - 13 april 2012 08:34

Så var det fredag och mitt schema är fullspäckat. Snart kommer Cicci hit så blir en promenad. Sen ska hon hjälpa mig lite inför eftermiddagens quiz som jag för övrigt spyr på. Känner på mig att det kommer gå åt helvete. Hatar när resultat beror på tur, så ska det fan inte vara på universitetet. Skillnad om man inte läst på, men när man inte hinner ta in det man läser då är det något som är fel. När läararna dessutom inte tar åt sig av kritik som varit densamma i två år, ja då är det verkligen något som är fel. Men men nej jag är inte bitter. INTE DET ALLRA MINSTA!! Eller hur lixom... 


Sen efter lunch blir det gymmet med Jennie. Idag är det ett vanligt träningspass som står på schemat. Har lite ont i knät efter gårdagen så får ta det lite lugnt. Men vill ju köra ändå. 


Sen är det bara hem o göra det där quizet och hoppas på det bästa. Innan man ska stressa in till Vadstena och lämna Joel för en helg hos mormor. 


Sen hem o göra sig i ordning för ikväll ska jag på middag hos min "svärmor". Stress stress stress! Men sånt är livet ibland....! 



Nu ska jag läsa lite till som inte fastnar... Men måste ju!

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards