liveforlove

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Johanna - 12 april 2012 22:46

Jag har precis sett klart allra sista delen av Harry Potter. Satan vad jag snyftade, kommer se ut som en svullen gris i ögonen i morgon men men så är det. Bra var den, fast boken är ju tusen gånger bättre. Men så är det väl för det mesta. 


Nu ska jag i alla fall krypa ner hos min lilla älskling som tagit plats i min säng i vanlig ordning. Men vad gör det. Så mysigt att sova med honom. 


Så godnatt bloggläsare! Sov gott!

Av Johanna - 12 april 2012 17:17

Idag var det dags att köra ett pass på gymmet igen. Vattengympa core stod på schemat. 

Verkade rätt simpelt när man kom in, lugn musik och tända ljus och så ganska slappt. ETT TAG!

Sen höll jag fan på att dö. Aj aj i magmusklerna igen!!!


Men det är väl nyttigt tror jag  :)

Av Johanna - 12 april 2012 10:31

Sitter och läser i PES nu. Inte någon trevlig uppgift direkt. Men vad fan. Känner press att klara quizet i morgon. Men får väl se. Skulle ju suga att få göra om det nästa termin men men blir det så är det inget o göra åt. Ska försöka ta mig igenom PES två gånger idag. Vilket gör att jag inte borde skriva det här. Men vad sjutton det är på engelska så hjärnan blir ju trött efter två sidor. Så paus är en livsnödvändighet. Eller ja om jag ska fatta vad jag läser vilket är en klar fördel. 

Ska käka lite nu, för om en timma blir det gymmet. 



Sen måste jag läsa igen :(

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards