liveforlove

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Johanna - 11 april 2012 23:16

La precis upp lite studentlitteratur som jag vet att jag aldrig kommer använda mer på Tradera. Så om det är någon student som behöver böcker inom svenska eller om rasism så tycker jag ni ska gå in o kika på joelsmamma07 på tradera. Finns lite annat där oxå så klart. Kommer nog upp mer i morgon! Måste rensa här hemma kan inte ha så här mycket grejer. 


Men det jag egentligen skulle säga var ju godnatt. Har varit på väg till sängen ett tag men fastnade vid tradera :)


Men nu ska jag sova för i morgon blir det gymmet igen. Ett pass vattengympa core står på schemat. Fråga mig inte vad det är men det ska bli spännande :) 


Sov gott fina läsare och kommentera gärna!

Av Johanna - 11 april 2012 18:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Johanna - 11 april 2012 17:07

Har varit en god vän igen och övningskört lite med Cicci kolla in hos henne och säg åt henne att blogga bättre. Hon suger verkligen på det just nu! Sen kan ni peppa henne lite oxå då hon faktiskt alldeles snart ska köra upp! 

Hon är duktig så det kommer nog gå fin fint så länge nerverna håller sig i chack för henne. Men det hoppas vi på. 

Matrim var oxå med på färden så några goda skratt blev det ju. Hans nya smeknamn var ju dessutom klockrent. Ska bara lyckas komma ihåg att kalla honom det i fortsättningen oxå...  :) 



När Cicci rattade en något större bil :)  

Av Johanna - 11 april 2012 12:14

Har spenderat förmiddagen med att skriva tenta. Lika oviss som alltid så hoppas på det bästa. Finns inte så mycket mer man kan göra. Gick ju bättre en förra gången i alla fall då jag var supersjuk. Idag har jag lämnat in en full tenta så får väl se. Vore skönt att kunna bocka av den kursen. 


Har nu oxå bestämt att göra fyra dagar VFU nästa vecka så det är avklarat. Blev rätt sköna tider när jag bara ska vara med på svenska timmarna. Har ju gjort alla uppgifter saknas bara närvaron så det är skönt. Det är snart gjort då plus att jag får tid att pyssla med kursen vi har nu, som man verkligen inte kan glida sig igenom. Något jag inte gör så ofta men visst händer det. Men nu är det kört. Det underlättar inte att jag avskyr kursen men vad fan. Man får väl bita i det sura äpplet antar jag. Den är ju slut snart i alla fall. Bara hoppas att man fixar den. Just nu är jag hädra tveksam!

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Skapa flashcards