liveforlove

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Johanna - 10 april 2012 21:33



       


Du & din partner 

Vad heter ni? Johanna & Jere

Hur träffades ni? Allra första gången på San Marino för typ 11 år sen :) 


Hur länge har ni varit tsm? Lite drygt 3 månader :)

Är ni förlovade? Haha nej nej!

Bor ni ihop? Inte det heller!

Har ni barn? Inga gemensamma men han har två och jag har 1

Har båda körkort? Jag har men inte Jere ännu

Isåfall, vem kör bäst? Haha kommer alltid vara jag :D

Kommer du ihåg er första kyss? Allra första? Jo det gör jag nog faktiskt :) Den första nu ja absolut!

Vem sa "Jag älskar dig" först? Jere på fyllan :)



Vem är äldst? Jere

Vilka stjärntecken är ni? Kräftor båda två :)

Vem fyller först på året? Jag 

Vem är längst? Jere, inte ofta jag känt mig kort men nu gör jag det :)

Vem sjunger bäst? Han!

Håller ni i handen på stan? Yes

Var nån av er oskuld när ni träffades? Det tror jag inte!

Kände ni varann innan ni blev ihop? Denna gången ja!

Blev du kär i första ögonkastet? *Harkel* Eh jaaa... Det måste jag nog säga, redan första gången faktiskt :)

Har ni någon speciell låt? Ingen direkt men finns massor jag förknippar med honom :=)

Har ni stora framtidsplaner? Nja eller jo kanske :)

Har ni gråtit i varandras armar? Gråtit nja, kommit tårar ja!

Har ni varit utomlands tillammans? Nix


Vem lagar bäst mat? Haha jag!

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser :)

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Jag är skitdålig på sånt han brukar nog göra det men får ändå säga nej med tanke på mig själv :)

Blir du lätt svartsjuk? Nej faktiskt inte, det händer så klart men inte så ofta. Jag litar på honom!

Brukar ni bråka? Bråka, nja. Fast vi har varit oense om saker :)

Ringer eller SMS:ar ni mest? Inget av det, men mest sms!

Vad är hans/hennes finaste kroppsdel? Hela han är fin!

Brukar nån av er prata i sömnen? Jere gör det!

Brukar nån av er snarka? Båda!

Av Johanna - 10 april 2012 19:39

Sitter och lägger upp lite auktioner på Tradera. Måste bli av med sakerna i förrådet så har allt staplat i hallen nu. Några auktioner är ute. Bland annat ett regnställ i storlek 100 om någon behöver :) 

Två skitsnygga kjolar till vuxen oxå så in och buda med er: )


Joelsmamma07 klicka på länken så kommer ni direkt till mina auktioner :)

Av Johanna - 10 april 2012 16:48


Mumsig efterrätt, fast jag fick vaniljpudding för sån där skit äter inte jag ;)


Syster, Bambi och Jere. Klart alla ska få smaka ;)


Cissi och Matrim :)



Får avsluta med en bild på mig och hjärtat då... Dock inte den bästa som tagits men vad fan :)


Trevlig kväll var det i alla fall :)    

Av Johanna - 10 april 2012 15:48

Den är bortom allt vett och sans. Helt galet hur man ska hinna med allt. Särskillt om man har ett liv oxå. Det går inte! Det finns lixom inte plats för något annat än att läsa.

Galna quiz där du bara har två försök på dig, jag kuggade det första idag. Omquiz fredag klockan 16. Jaa glöm helg ni ser ju. Skapligt vidrig tid. Allt är vidrigt med denna kurs. Jag hatar den!

Har i alla fall lämnat in ekologiska fotavtryck nu så jag har en grej till avbockad från listan. Ny styr vi med gruppuppgift. Bra grupp det tackar jag för! Tror vi kommer någonstans i alla fall. Ska bli så skönt att få ett slut pås kiten!!!


Ny start i höst och jävlar vad det kommer behövas!

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards