liveforlove

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Johanna - 6 april 2012 18:59

 

Gammal suddig mysbild :)



Dagens humör: Uttråkad!

Dagens mående: Det är väl inget fel på det.

Dagens borde: Plugga! Men det tänker jag inte göra så länge till. Ska dra på en film!

Dagens frisyr: Uppsatt

Dagens smink: Inget alls

Dagens klädsel: Leggings, linne och fleecetröjan (ja det är kallt)

Dagens planer: Ska läsa klart kapitel 3 i Plan B, baka bullarna klart sen inget

Dagens materiella vill ha: En Iphone :)

Dagens fundering: Vem har tagit våren?

Dagens beroende: Redbull!

Dagens tråkigaste: Snön vad annars??

Dagens längtan: Längtar galet efter min pojkvän!

Dagens superlängtan: Måste säga samma här.. Kärlek, ge mig kärlek!

Dagens tidning: Aftonbladet

Dagens låt: Medina- Falla tillbaks



Av Johanna - 6 april 2012 17:53

Jag har ju tydligen förlorat ett vad (vilket jag inte är helt överens om men i alla fall) så idag är jag en duktig flickvän och bakar bullar åt min kära pojkvän. Väntar på att dom ska jäsa klart, vilket enligt exakt tid är mitt i natten så antingen tar jag dom sist ikväll eller tidigt i morgon bitti har inte bestämt ännu. Får se hur degen ser ut. Har inte valt mitt vanliga recept så vet inte alls hur dom kommer smaka. Men är dom äckliga kanske jag slipper göra det igen så det gör ju ingenting ;) 


Det stora problemet är att jag skulle vilja ha en bulle NU! Men jag får väl snällt vänta :)

Av Johanna - 6 april 2012 14:38

Då det är ett trevigt quiz på tisdag som jag gärna vill klara försöker jag beta igenom kapitlen i böckerna. Hur det går? Skit! Har snart läst Plan B färdigt och ska sen läsa Pes tänkte jag. Det känns inte lockande någonstans men jag vill hinna läsa en gång idag. Helst två då jag inte hinner läsa i morgon, frågan är bara hur mycket som fastnar. 

Plan B vet jag än så länge handlar om spannmålskrisen. Att vissa länder köper upp mark i fattigare länder med bättre odlingsmöjligheter för att trygga sitt eget lands försörjning. Och att detta då leder till en större hungersnöd i det landet som säljer sin åkermark då det inte finns tillräckligt med burkbar jord för att människorna ska kunna överleva.

Det är förjävligt måste jag säga. Kanske är den här kursen nyttig för mig ändå, det verkar ju som jag lär mig lite skit... :)


Och C ska bara vara tyst för jag vet redan vad du tänker!! :D

Av Johanna - 6 april 2012 11:35

Dagen kommer nog bli lång oxå. Riktigt pissväder ute så blir en innedag. Och jag är redan uttråkad. Joel med tror jag, då han surar gärnet på Ubbe i soffan. Men får se vad man hittar på. Ska snart börja med lite mat i alla fall. Sen blir det nog filmer i soffan hela dagen tror jag. 

Ska köpa hårfärg till i morgon oxå, då min svägerska ska hjälpa mig att bleka håret. Kommer se ut som en påskkycklling i morgon men det får man bjuda på. Lär ju få göra det i omgångar :) Men det får bli så, svindyrt att göra det hos frisör :)


Nej fixa mat var det!

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Skapa flashcards