liveforlove

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Johanna - 3 april 2012 16:40

Ja idag var då dagen jag fasat för ett tag. Det var dags att kolla läget på kroopen. Ett testpass på gymmet. 

63,7 kg stannade vågen på, något som funkar bra för mig just nu. Visste att jag gått upp lite sen sist jag vägde mig. 

20 kg fett och 23,4 kg muskler. Så ja det var ju skönt att det var mer muskler än fett i alla fall :)


Konditionen gick bra, eller ja mer än bra. Låg på över medel så det får man väl vara nöjd med, då jag trodde det skulle vara skit. Dock detta med magmuskler var ju inget vidare. Så ska göra plankan tre gånger om dagen 3*30 sekunder. Och ja det är jobbigt men nästa gång ska det ha förbättras avsevärt av detta så bara o köra på. 


Överlag är jag väl nöjd med resultatet. Eller ja det är jag! Alltid skönt att få veta att man ligger bra till på konditionen :) 

Av Johanna - 3 april 2012 11:47


 

Mycket gammal bild :)


Dagens humör: Det är toppen!

Dagens mående: Fin fint!

Dagens borde: Packa gymväskan kanske?

Dagens frisyr: Uppsatt

Dagens smink: Inget alls

Dagens klädsel: jeans, rosa linne och vit tröja

Dagens planer: Äta, gymmet, hämta Joel

Dagens materiella vill ha: En Iphone :)

Dagens fundering: När kommer böckerna?

Dagens beroende: Cola!

Dagens tråkigaste: Råkade försova oss i morse!

Dagens längtan: Sommaren!

Dagens superlängtan: Att huset ska försvinna!

Dagens tidning: Ingen alls

Dagens låt: Afzelius- Ingenting förändras av sig självt


Det tog sin tid

att se det klart

att det vi skapar själva

det är det enda som blir av

vi kunde gott behövt din hjälp

för ingenting förändras av sig själv...

Av Johanna - 3 april 2012 10:23

Har tagit en promenad runt Råssnäs med Ubbe, lite kallt men ändå skönt. Solen glittrade fint i vattnet :)


Och jag är på väldigt bra humör... Inget speciellt som hänt men allt är ganska okej i livet just nu :)

Och det ska jag då kanske tillägga beror mycket på min stora älskling. Tre månader har gått in i vårt förhållande och jag är riktigt kär!


Sen är han ju riktigt snygg oxå :)


En väldigt bra fotograf som tagit bilden oxå :) Fick kommentar om att skulle skriva vem det är så...

Matrim här är ditt erkännande. Det är alltså min pojkväns bror som tagit bilden på nyårsafton :)


Av Johanna - 3 april 2012 08:33

Hrm verkar som att morsan stängt av klockan i sömnen imorse. För vi vaknade för en halvtimma sen ca. Då skulle vi redan varit på dagis. Så blir det ibland tydligen. Nu sitter liten och äter frukost och jag passar på att uppdatera här. 

Ska väl stressa på honom lite nu så vi kommer iväg :)

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards