liveforlove

Alla inlägg den 29 mars 2012

Av Johanna - 29 mars 2012 22:41

Det börjar bli dax för sängen här. Står mycket på schemat i morgon igen. 

En tenta som ska lämnas in så den ska skrivas på förmiddagen. 

Sen på kvällen blir det fredagsmys med båda mina hjärtan. Både liten och stor. Myys! Det ser jag fram emot :) 

Så ska väl inhandla lite mys i morgon oxå. 

Blev helt ställd förut när min stora älskling ringde, det händer inte ofta det. Men så glad jag blev :) 

Nej sova var det ja!


Godnatt med er!


Fortfarande skit dåligt med kommentarer här :( Ni kan väl lämna ett spår efter er? :) En del av er är superbra på att kommentera men jag ser ju att jag har fler läsare... Så hallå vilka är ni? :)

Av Johanna - 29 mars 2012 16:46

Så då var jag hemma igen, har hunnit med mycket idag. Först träning med Jennie. Så träningsvärken i morgon kommer vara grym! Men så är det. Sen åkte jag direkt till Jonas, promenad och skitsnack. Nu dröjer det inte ett halvår till nästa gång kan jag säga. Härligt att träffa honom igen och prata om allt. Pratat ut har vi väl inte gjort direkt, kändes inte som det behövdes då allt var som vanligt när vi sågs. :)

Har dessutom varit och lämnat nya anställningsbevis så har jag det gjort med. Och satt upp mig som tillgänglig hela sommaren. Hade velat fråga hur det ligger till med det, men dom var i väg på kurs så får ta det på måndag när jag ska lämna timrapport. 


Nu ska jag laga middag :)

Av Johanna - 29 mars 2012 11:45

 


Är just nu och fikar med min bästa killkompis!
Det är länge sen vi sågs nu,  ett halvår faktiskt.

Så långt uppehåll har vi aldrig haft, inte ens precis när vi gjorde slut.

Idag ska vi reda ut vårt bråk.

Jag är lite nervös men vet att det kommer gå bra.

För han är så viktig i mitt liv.

Ja han är mitt ex, men har varit en av mina bästa vänner i fem år!

Och vet ni vad det bästa är?

Min pojkvän tycker om honom!

Så ingen svartsjuka där och det gör mig riktigt lycklig!

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Skapa flashcards