liveforlove

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Johanna - 27 mars 2012 17:26

Var på gymmet idag, och ja en viss skillnad mot när jag var där sist. Dock inte så illa som jag hade väntat mig. Fick till o med lite beröm. Men jag faller ju så lätt för en utmaning så var ju tvungen att bevisa att jag orkade. Och en sak kan jag säga direkt. Actic passar mig verkligen inte. Och det kan jag säga efter en gång på feelgood.... Ja det blir nog bra det här. Nästa vecka ska jag göra ett vikt och konditionstest... Och JA jag är jävligt nervös... Tror inte det kommer visa så jätte bra direkt... Men men då har man något att jobba med. 

Torsdag morgon är det dax igen. Jag och Jennie har bestämt att försöka med två gånger/veckan i början. Blir det mer är det bara +! 



Heja mig, nu ska det tränas!

Av Johanna - 27 mars 2012 08:11

Liten man är lämnad på dagis, inte alls glad över det idag men det vänder nog när han får börja leka. Hoppas jag! Själv ska jag pilla i mig lite frukost och ta mig iväg på en långpromenad med min lilla hund. Ska bli skönt känner jag, nackdelen med VFU är ju helt klart att det är svårt att få tid till sånt. Hade älskat om solen lös nu, men man kan inte få allt.

Sen blir det biblioteket och syster för att prata tenta där. Och i eftermiddag blir det gymmet, tror jag kommer dö men vad fan :) Måste komma igång igen!!! 


Nej lika bra att ta tag i dagen känner jag!

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards