liveforlove

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Johanna - 23 mars 2012 23:03

     



Ord kan inte förklara hur mycket jag älskar dig min lilla trollunge! 

Nu och förevigt det allra bästa i mitt liv!

<3

Av Johanna - 23 mars 2012 19:43

Nu är det dax för fredagsmys hos familjen Yngve. Joel är nydsuchad och fräsh till kalaset i morgon. Paketen är inslagna så han kan gosa ner sig i soffan framför en film. Med ostbågar och dricka så klart.

Morsans mys börjar inte riktigt än, ska ta hand om tvätten först och bädda rent i sängarna. Sen blir det duschen och fredagsmys för morsan oxå!

Av Johanna - 23 mars 2012 16:52

Fredag och helg står på schemat för alla nu :) Vi har mer eller mindre fullt upp känns det som, men det är härligt. 

Idag ska vi få ut tvättställningarna på balkongen, in med frisk vårdoft i garderoberna. Älskar det.

Sen ska alla vinterkläder tvättas och höngas in och vårskorna ska plockas fram. Underbart. Men det tar sin lilla tid. Blomlådan vi köpte idag ska planteras och fixas till på balkongen. Se om vi hinner allt det idag, annars fortsätter vi i morgon. 

Men i morgon ska vi iväg vid 14 kalas för Tyra som fyllt år. Och där kom jag på en sak till. Jag ska ju slå in paketen! :D 


Bäst att ta tag i det tror jag :)

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards