liveforlove

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Johanna - 22 mars 2012 20:21

Joel är nerbäddad och jag ska följa hans exempel...

Halv 9 en torsdag kväll ger morsan upp. Trött efter två dagar i bilen och en hel del att göra under morgondagen. Men först och främst vfu! Så jag får i alla fall dessa dagar gjorda. :) Fredag och måndag så är det klart sen. SKÖNT! För denna gång alltså :( Aja det löser sig nog!


Så godnatt säger jag, sov gott...


 

Av Johanna - 22 mars 2012 18:59

I morse klockan 6,30 drog jag och min syster iväg mot vår huvudstad.

Jag som chaufför så syster kunde vara nervös i fred för intervjun.

Tror det gick bra för henne, håller alla tummarna!

Riktigt trevligt hade vi och knappt ingen trafik så det gick toppen. Klarade oss utan felåkningar i flera mil oxå. Riktigt smidigt. Trots att jag störde mig lite på en del andra bilister ;)



 


Åkte och hämtade min lille skrutt och sen åkte vi och lämnade Jere´s nycklar. Passade på att leka lite i lekparken med hans småttingar oxå. Och där smälte mitt hjärta lite, en liten hand tog tag i min, och det var inte Joel. Och en annan söt tjej satt i mitt knä, dom är underbara dom där barnen, inte alls svåra att ta till sig i hjärtat kan jag säga.. Farligt för Johanna det här, men jag älskar mitt liv nu och mycket av det är just tack vare Jere och hans barn. Det kommer bli en härlig framtid det här. För jag släpper honom aldrig.Han är min, och jag älskar´t! 



Nu ska jag stoppa min lilla groda i säng och det dröjer nog inte allt för länge innan mamman följer efter!


   

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Skapa flashcards