liveforlove

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Johanna - 21 mars 2012 20:46

En heldag i Karlstad har det blivit, opponering och diskussion av våra fall. Kul att träffa alla som vanligt och bra gick det väl tror jag? Skönt att kunna bocka av sakerna i alla fall. 


Var även ett möte med studievägledaren, vilket jag nu i efterhand gjorde mig mindre klok än innan. Vet i fan hur det ska gå med csn så det faktiskt ser ut som mina veckor aldrig kommer räcka till... Får ringa dom så fort som möjligt tror jag!


I och med detta säger jag oxå godnatt!


Av Johanna - 21 mars 2012 05:31

Har varit vaken en halvtimma redan, alldeles för tidigt för mig!

Men jag ska om en halvtimma åka iväg mot Karlstad. En timma tidigare start en vanligt vilket jag tycker är värdelöst så ni vet det oxå!

Lär somna tidigt ikväll det är bra!


Hoppas ni får en bra dag!



Hoppas på att få lite sol idag, i staden där solen alltid skiner ni vet :)

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards