liveforlove

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Johanna - 20 mars 2012 22:17

Klockan ringer 05 så bäst att inta sängen tror jag.


I morgon går resan till Karlstad för närträff! Ska bli kul att träffa alla igen, fast jag känner mig sjukt oförberedd så får se hur det går. Men sov gott fina läsare!

Av Johanna - 20 mars 2012 15:22

Jag vet verkligen inte hur jag ska göra i höst. En del av mig vill glömma bort allt vad skolan heter, men den andra delen vet att risken är väldigt stor att jag aldrig då kommer bli klar. Usch jag vet inte, det är så svårt. Ska se om det finns några roliga jobb att söka. Det vore gött med inkomst kan jag säga. En chans att bli skuldfri och kunna släppa den biten... Fy fan vilken lättnad det skulle vara!


Hur sjutton ska jag göra?

Av Johanna - 20 mars 2012 11:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Johanna - 20 mars 2012 11:30

         



Älskar köp och sälj mer eller mindre oanvända kläder för en billig peng :)

Dom där två blommiga blev jag helt kär i, vet inte vad som hänt med min stil, har alltid avskytt blommigt förut. Men nu älskar jag det, tänk så fint det kommer bli i sommar :)

En rosa kort kavaj med svarta prickar i fodret och ett par jeans allt för 200:- som hittat :)

Den söta vita halsduken med kors är från gina och jag bara älskar den, den rockar till skinnjackan om man säger så :)

Sen ett par oanvända jeans med hög midja (som jag letat) för 50:-  

Älskar att shoppa billigt!

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Skapa flashcards