liveforlove

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Johanna - 13 mars 2012 18:32


Skinny bitch... Fan dom där byxorna sitter som en andra hud nu. För smal där? För fet nu? Både och tycker jag :)




Dagens humör: Ska inte klaga!

Dagens mående: Prima!

Dagens borde: Skriva på vfu-uppgiften

Dagens frisyr: Uppsatt

Dagens smink: Lite bara

Dagens klädsel: lila leggings och svart tunika

Dagens planer: Lägga Joel, fundera lite på morgondagen. Ett möte på skype 20,30 :)

Dagens materiella vill ha: Ingenting tror jag :)

Dagens fundering: Vad händer?

Dagens beroende: Kärlek!

Dagens tråkigaste: Alla tankar!

Dagens längtan: Sovmorgon vore skönt  :)

Dagens superlängtan: Att få rätsida på problemet!

Dagens tidning: Ingen alls

Dagens låt: Ansiktet-Äckligt

Av Johanna - 13 mars 2012 17:26

Seg mamma här hemma idag, två nätter med lite för lite sömn tar ut sin rätt idag. Först kunde jag inte sova i söndags. Och igår kom J hit och myste lite :) Det är visserligen värt att vara trött för :) Men idag lär det bli en tidig kväll känner jag. För huvudvärken kommer smygande. Vill inte riskera att den är värre i morgon då jag måste komma en bra bit med uppgiften på VFUn. Sitter lite fast just nu, men det löser sig nog. Första intervjun är gjord idag så ska bara se hur det blir med den andra. Om jag får den på mail eller om det blir tid för den. Tufft när det är massor för dom att göra i skolan. Ja ja jag trivs som fisken i vattnet i alla fall :D Det är huvudsaken det :) 


Men det är det som gör tystnaden här som ni säkert förstår. 8-16 hemifrån tar ut sin rätt :) Men snart är det slut och allt ska återgå till det normala snart :)



Och ni får gärna kommentera mera! Så mycket roligare att logga in här då :)

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards