liveforlove

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Johanna - 10 mars 2012 16:42

Storstädning står på schemat i dag. Har redan fixat kök, badrummen och hallen så är bara resten kvar. Och så golven så klart överallt. Men ja ja det värsta är ju klart, badrummen och köket :) Joel plockar i sitt rum, eller ja han SKA göra det i alla fall. Jag ska sätta fart med mitt sovrum nu! Lika bra att ta tag i det direkt innan man fastnar här!


 

Av Johanna - 10 mars 2012 13:33

 

Gammal bild igen :) 

Måste fixa nya :D

Och tror fan projekt blond ska börja snart :)



Dagens humör: Bara fint!

Dagens mående: Lite förkyld...

Dagens borde: Skriva på vfu-uppgiften

Dagens frisyr: Uppsatt

Dagens smink: Inget alls.

Dagens klädsel: jeans och randiga tröja

Dagens planer: Ska plugga lite sen och så blir det väl en promenad i det fina vädret. 

Dagens materiella vill ha: En skinnjacka!

Dagens fundering: Hur ska jag lägga upp intervjun?

Dagens beroende:  Inget 

Dagens tråkigaste: Att Joel verkar bli sjuk än gång till :(

Dagens längtan: Att få träffa min underbara!

Dagens superlängtan: Pass!

Dagens tidning: Ingen alls

Dagens låt: Djungelboken låten :)

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards