liveforlove

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Johanna - 6 mars 2012 20:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Johanna - 6 mars 2012 19:21

Bytte bild och bakgrund här för en stund får det vara så där :) 

Skulle vilja ha en vårig header... Någon som kan hjälpa mig? Lämna en kommentar här i så fall  :D


Liten är nerbäddad för i morgon blir det dagis och praktik för mamman. Ska bli gött måste se till att komma igång med uppgiften, den gör mig lite nervös kan jag säga. Men kanske blir bättre när jag kommer igång, får hoppas det!


Annars då? Jo tack som frågar, jag har det bra. Lite oroande saker i bakgrunden men det tar vi i ett låst inlägg senare! 

Men allt löser sig nog till slut. Jag har ju dom som stöttar mig så är inte så nervös. Men vore skönt om jag kunde få besked om en viktig sak snart. Jag väntar på det!


VAB

Av Johanna - 6 mars 2012 12:25

Joels feber kom tillbaka med storm i går kväll så bestämde redan då att han skulle vara hemma idag med för att vara på den säkra sidan. 

Nu verkar det lugnt, feberfri utan alvedon så i morgon räknar vi med att vara tillbaka i rutiner :) 

Men avvaktar att meddela dagis och praktiken innan jag är helt säker. 

Nu lekar han i alla fall för fullt så det verkar vara som vanligt :) Hoppas hoppas!



 

Mycket mindre Joel <3

Av Johanna - 6 mars 2012 01:45



Bara att du finns där gör livet lättare.

Några små ord, en liten tanke.

Jag är inte ensam längre.

Jag behöver inte klara allting själv.

Jag har dig nu och du är min.

Och hos dig vågar jag visa vem som finns under skalet.


Jag älskar dig! 

Av Johanna - 6 mars 2012 00:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Skapa flashcards