liveforlove

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Johanna - 5 mars 2012 17:40

Har varit hemma på vab idag men liten är bättre så jag tror han kan gå till dagis i morgon vilket betyder praktik för mig. Skönt om det bara är så att jag missar en enda dag denna gång. Brukar ju inte komma så lindrigt undan om man säger så. Har fått svar från min lärare att det är okej att ta igen det efter närträffen men det beror på hur tungt det är att göra praktik. Vet ju inte det då det är en ny lärarutbildare denna gång. Får se i morgon, kanske hinner göra massor med uppgiften på praktikplatsen men det märks ju. 

Bara hoppas att jag inte bli sjuk oxå, jag kan bita ihop men inte så snällt att komma till skolan och vara sjuk så jag hoppas på det bästa.


Nej ska väl fixa lite här hemma, skulle behöva bädda rent min säng och dammsuga. Får se vad det blir av det hela :)

Av Johanna - 5 mars 2012 14:36

 


Ursäkta den suddiga bilden men liten rockar loss till Sean den förste banan.

Mycket piggare nu om det sen beror på alvedon eller inte låter jag vara osagt några timmar till.

Han ska inte få mer nu för jag hoppas han kan gå till dagis i morgon men då måste jag ju veta att febern är borta :)

Ni håller väl tummarna med mig?

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Skapa flashcards