liveforlove

Alla inlägg under februari 2012

Av Johanna - 8 februari 2012 16:51

Alltså jag får ett utbrott på min bil. Nu går den inte igen :( Man kan ju bli galen för mindre :( 

Nu är den på service igen så får se hur det går denna gång. 

Hoppas på det bästa det vill säga att det inte är nåt allvarligt... Så störande!


Av Johanna - 7 februari 2012 22:20

Såg en riktigt bra film nyss, trodde nog inte den skulle vara min grej riktigt. Men jag blev positivt överraskad. 

Friends with benefits. Så om ni inte sett den rekomenderar jag den verkligen. Riktigt rolig men samtidigt ganska tänkvärd. Den stora kärleken kan ibland vara väldigt oväntad. Någon man egentligen aldrig trodde man skulle komma att älska. Ja den var tänkvärd och jag känner mig lite konstig nu. 

Jag vet inte riktigt varför men den väckte någon känsla. Så innan jag funderar för mycket så jag inte kan sova i natt så tänker jag lägga mig nu. In i Harry Potters magiska värld. 


Men rekomenderar verkligen filmen. Se den!


 

Av Johanna - 7 februari 2012 19:57

Nu har jag haft brutal ont i tummen en vecka. Jaja jag vet att jag borde ringt till VC för länge sen. Men jag är en sån person som hoppas på att det ska gå över av sig självt. Nu verkar det ju dock inte som det här kommer göra det. *Muttrar för mig själv.* Jag kan inte hålla saker eller göra nåt direkt med vänster hand och det börjar störa mig nu. Vill komma igång och gymma men det kommer ju inte gå då jag inte kan hålla fast i nåt med den handen. Många maskiner man behöver två händer till. Så ja det ser väl inte bättre ut än att jag kommer få lyfta luren och ringa VC inom de närmsta dagarna. Om det inte försvunnit tills i morgon. Hoppet finns kvar! :D

Av Johanna - 7 februari 2012 17:01

Märks på både mig och Joel att vi varit hemma lite för länge nu. Finns inget att hitta på. Vi har i alla fall idag motionerat alla gosedjuren. Varit ute en liten sväng och myst framför film. Men nu då?

Fantasin går på sparlåga, tur det snart är sovdags för liten som ska till dagis i morgon. Då kan jag bläddra lite i litteraturen till morgondagens föreläsning. Har varit lite si och så med plugg nu när vi inte varit på topp. 

Vi behöver rutiner! Vi funkar bäst då!



Bjuder på en gammal bild på oss :)





Sommar nu ja tack! Längtar ju inte mindre av den där bilden :D  

Av Johanna - 7 februari 2012 10:59

Vi tog en ganska lång sovmorgon idag, förvånad över att inte Ubbe väckte oss men var ute med honom rätt sent så han sov väl oxå gott tydligen. Nu har vi varit uppe en halvtimma på ett ungefär. Hunnit stoppa i liten frukost och hämtat cola till mig själv. Ska passa på att dusha när skrutt tittar på barnprogram. I morgon blir det dagis igen i alla fall. Det kan han behöva. Och morsan behöver gå på föreläsning. 


Skulle behöva en drömtydare omgående oxå. Mycket underligt... Så jag hoppas min syster svarar snart!


Duschen nu! Hörs sen :D

Av Johanna - 6 februari 2012 21:14

Joel skrutten är fortfarande vaken men han tittar på Lejonkungen i sitt rum så jag har tvn för mig själv. Inte för att jag ska titta på den utan det blir datorn ikväll igen. Tredje Harry Potter står på schemat. Sen får jag inte se fler för jag har inte läst böckerna. Så nu får jag vänta :) 

Ser fram emot den så ska krypa ner i fåtöljen nu och mysa ner mig :) 


Natti natti!

Av Johanna - 6 februari 2012 15:50

I lördags var det tjejfest hos Netha, 10 glada tjejer skrattade och hade trevligt :)

Mycket mycket trevligt måste jag säga :)             


Bjuder på lite biler :)


Av Johanna - 6 februari 2012 10:51

I lördags kom betyget på del tv å av tentan, skönt att kunna bocka av den som ett godkänt. Var ju lite osäker som allid när det kommer till tenta. Men helt plötsligt blev returen på del tre lättare att ta. Ska sätta mig men den i slutet på veckan tror jag. Så man har den gjord. Nu väntas bara svaret på del ett som jag hoppas är godkänd så man kan lägga det bakom sig. Måste ta tag i lite läsning idag så jag är i fas :)

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards