liveforlove

Alla inlägg under februari 2012

Av Johanna - 15 februari 2012 19:13

Se hur det går att få plutten i säng idag, det är olika varje dag så man får hoppas på det bästa. Just nu springer han runt som en tok så det bådar ju gott... 

Men förhoppninsgvis är han så här mitt i veckan trött så det går lätt o smidigt :) 



Det var mycket lättare med rutiner och sovdags när han var sådär :)


Av Johanna - 15 februari 2012 17:22



Jag blev en bortskämd flickvän igår.

En nalle med glitter (passar bra till dom tre jag fick när jag fyllde)

En fotoram (måste framkalla kort!)

En smyckesask, tror någon stört sig på röran på min byrå ;)

Och tre röda rosor.


Du är bäst hjärtat och jag trivs så sjukt mycket med dig!


Det jag vill berätta är att jag funnit den rätta, och den rätta är du i framtiden och här och nu... 

Så stod det i kortet jag gav till min fina tillsammans med parfymen jag köpt..

Av Johanna - 14 februari 2012 14:04

En dag för att fira kärleken, och ja jag ska erkänna när jag är singel tycker jag dagen är skit. När jag är i ett förhållanade ja då tycker jag dagen är söt :) 

Så idag ska jag fira den så klart. Har köpt paket och ett fjantigt kort ;) Ja kortet är lite väl känslosamt för att vara mig men kompenserar det med presenten ;) Så får man göra ibland!

Min fina kommer väl hit om några timmar så jag borde hoppa in i duschen. Borde jag gjort för länge sen! 


Ha en fin alla hjärtans dag alla läsare!





You´re the best!   

Av Johanna - 13 februari 2012 22:24

Som det ser ut nu kommer jag i morgon säga upp mitt gymkort som jag nu har på actic. Tanken är att jag vill köra mer grupp pass inte bara gymma. Den möjligheten finns inte på actic då det bara är kvällstid. Funderade då på Korpen men var visst samma sak där! Skit oxå!

Då återstår alltså Feelgood... Har fått intrycket av att vi pratar snobbställe... Är det så? Någon som tränar/tränat där som läser min blogg? Lämna gärna en kommentar då!

Pris och hur är passen? Jag behöver hjälp :)

Av Johanna - 13 februari 2012 17:46

Började förmiddagen för en träff med Jennie lite fika och skitsnack och en promenad på det :) Trevligt som alltid. 

Sen hann jag precis hem så mezzade Emma så åkte tillbaka till stan och träffade henne och Meja. Äntligen fick jag se den lilla bebisen :) 


Mycket trevlig dag i alla fall :) Mera såna tack! 


Nu ska jag mysa lite med Joel innan han somnar... :)

Av Johanna - 12 februari 2012 21:06

                                 

Av Johanna - 12 februari 2012 16:41

Varför har man valt att ha idiot golv i lägenhet? Spelar ingen roll hur ofta jag dammsuger det ser skitigt ut ändå! Det är riktigt riktigt störande! Kanske beror på att mitt golv är sista året nu? Nästa år ska det bytas ut. Hoppas hoppas dom tänkt om då så det är bättre golv. 

Vardagsrummet är skit, parketten är helt utsliten. Borde kanske ringa så dom kommer hit och slipar det? Men kommer det verkligen göra någon nytta?

Riktigt tveksam!


Nej nu ska jag fortsätta städa!

Av Johanna - 12 februari 2012 14:45

Riktigt härligt ute, blev en sväng i pulkabacken, snöänglar gjordes eller ja en av mig i alla fall :) Vi hade snöbollskrig, gjorde en snöpokemon och rullade runt. 

Sen hämtade vi Ubbe och tog en promenad med Joel i pulkan. Härligt väder.


Bilder får ni se sen :D

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Skapa flashcards