liveforlove

Alla inlägg under februari 2012

Av Johanna - 23 februari 2012 10:52

Skulle kunna döda för en cola nu ska jag erkänna! Fy vilken huvudvärk, det kliar i benen att gå o köpa och bara hälla i mig. Visste att det var en dum idé att inte köpa. Men försöker ju sluta dricka det i den mängden jag gör. Men det verkar inte gå så bra... Ska jag gå o köpa? Eller ska jag inte? 

Av Johanna - 22 februari 2012 17:55

Mötet gick bra och jag har fått mina ställen tilldelade. Nu ska jag göra mig tillgänglig oxå men det funkar ju mindre bra. Får försöka igen senare och funkar det inte då får jag maila någon på bemanningen. 

Fick bli en ny katergori i bloggen oxå. Behövs ju en jobb kategori nu igen då jag kommer jobba. Men som ni vet skrivs det inte mycket sånt då det är sekretess där jag jobbar. Men kommer bli gött. Ska söka lite jobb nu oxå!

Av Johanna - 22 februari 2012 13:30

Befinner mig just nu på mitt allra första jobbmöte. Så ja detta är tidsinställt :) 

Är ganska nervös för det här men tror det kommer gå bra. Jobb är alltid nice och förhoppningsvis kan det ge lite mer inkomst varje månad. 

På tal om jobb så kanske man borde söka nåt sommarjobb, eller ska man plugga i sommar igen?

Vi får se hur detta går, kanske innebär lite jobb i sommar oxå om man har tur :)

Av Johanna - 22 februari 2012 11:12

Jag är så väldigt velig med vad jag vill göra i höst. Jag har ju ännu inte valt mitt andra ämne, det jag ska läsa i höst. Som man ska ansöka om en månad. Det känns välplanerat. Just nu hoppas jag att det bara ska dunka ner i huvudet på mig, vad jag vill läsa alltså. Men annars vad gör jag då?

Mycket hänger på den kommande månaden på jobb fronten ska sägas. Kanske ett studieuppehåll och jobba lite? 

Usch vad svårt det är när man ska bestämma sig för nåt.


Tips tas tacksamt emot. Inga förslag är dåliga...


Vad ska jag göra i höst?

Av Johanna - 21 februari 2012 18:13

Underbart väder det varit idag, känns som våren är på gång? Kan det vara så bra? Jag hoppas det i alla fall. Längtar galet till att ta fram vårskorna och få hänga in den tråkiga vinterjackan. 

Hoppas på fint väder i morgon oxå, då ska jag ta en lång promenad med Ubbsen, det är vi värda!



Och i vanlig ordning saknar jag det röda håret när jag lägger upp såna här bilder :)  

Av Johanna - 21 februari 2012 14:01

Vad glad jag är att jag bytte blogg. Stor fördel att kunna lösenordsskydda så bara vissa kan läsa.

Som det förra inlägget jag skrev lämpar sig inte för alla ögon... :) Om det är någon som vill ha lösenordet så skicka ett meddelande på fb eller här, alla kommer som sagt inte få det men några till kanske ;) 


Nu lagar vi mat här hemma, skönt när det sköter sig självt i ugnen :) 


Joel stojar för fullt, tror han kommer älska att gå till dagis i morgon :D 


 

Av Johanna - 21 februari 2012 13:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Johanna - 21 februari 2012 12:44

Eller ja för att vara ärlig har vi skit tråkigt. Det är halt ute så inget kul att vara ute o leka då det är ren is här ute, trots det underbara vädret. Har varit ute en sväng och blir väl en till i alla fall. Fast skrutten är inte glad åt det. 

Jag blev i alla fall inte magsjuk och Joel har inte visat nåt sen igår morse så i morgon blir det dagis. Tror jag skrutten behöver! Och morsan med för den delen. I morgon ska jag ju på intro på jobbet. Jävlar vad spännande det ska bli. Gör visserligen att jag kommer sent till föreläsningen men så får det bli. Ska se om jag får tag i någon så dom vet att jag kommer sent. Men det löser sig.


Jag ska väl fixa nån lunch kanske så återkommer senare :)

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Skapa flashcards