liveforlove

Alla inlägg under februari 2012

Av Johanna - 2 februari 2012 17:32

Jag försöker rensa i förrådet och det bästa då är att göra sig av med saker som ligger där inne och tar plats. Allt skulle ju underlätta om Platen kunde fixa elen där inne men det får jag visst vänta på. Ska faktiskt gå ner i morgon och säga till. Har varit så här länge nu. Men det var ju inte det jag skulle gnälla om :) 

Håller som sagt på att rensa där inne så har kastat ut lite på köp och sälj. Lite barnsaker från Joel. Har ju sparat nästan allt så behöver göra mig av med en del. Finns ju en risk att det aldrig mer kommer till användning så lika bra att bli av med en del :)  


Ingen som vill köpa nåt? :)

Av Johanna - 2 februari 2012 15:26

Alltså det här med min bil stör mig nåt grymt. Jag har inte haft den så länge men det har varit en del strul. Först rasade motorn så den byttes på garantin. Veckan efter pajade generatorn vilket oxå gick på garantin. Sen dess har det inte varit några stora fel men i morse lät bilen som en tröska milt sagt. Världens oljud. Svängde in på Toyota och fick till svar att det var ett ljud mekanikern aldrig hört förr. Nu står den där borta och inväntar sin dom. Jag har fösökt ringa för o få besked men det var upptaget. Så nu hoppas jag dom svarar så jag får hämta den. Blir lite svårt med tandläkarbesök och dagis för Joel utan bil i morgon. 


Ja det stör mig gärnet det här!!!

Av Johanna - 2 februari 2012 12:55

Höll på att dö när jag kollade termometern i morse, -12 jo jag tackar jag. Jag som börjat drömma om våren vaknade genast upp ur den drömmen. 

Bylta på oss kläder och mot dagis, mystiskt högt rasselljud från bilen. *Muttrar för mig själv*  Svänger in på Toyota för att få bekräftat att det inte är nåt farligt. Men vad händer? Dom har aldrig hört ett liknande ljud förut, men jaha tack för den. 

Så där står bilen nu, traskade till stan för fika med Jennie och Aveline. Sen var det bara att gå hem. Behöver jag säga att jag fryser? Inte ens Ubbe vill gå ut, jag klandrar honm inte! 


Jag ska bädda ner mig med Harry Potter nu. Det förtjänar jag!

Av Johanna - 1 februari 2012 19:13

  

 

 
Av Johanna - 1 februari 2012 17:17

Så var det officiellt eller ja i alla fall på facebook de allra flesta har väl vetat om det ett tag :) 

Johanna är numera en upptagen flicka. Bye bye singelliv. Och jag kommer inte sakna det! 

Jag är jävligt tacksam att få den här möjligheten, jag har fått bevisa en del. Men det är inte så konstigt. Han gav mig en ny möjlighet den ska jag vårda kan jag lova. 

Nu för första gången på flera år känner jag mig trygg, jag behöver inte bevisa något. Jag kan vara JAG! Inte någon som ska passa in och vara till lags bara jag precis som jag är. Och vet ni vad det bästa är? Det är just därför han är med mig (eller jag tror det ;) ) För att jag är jag! Det blir bra det här... Idag är första dagen på resten av mitt liv så det så :D




Happyface :D   

VAV

Av Johanna - 1 februari 2012 13:31

 


Ubbe mår inte alls bra idag...   Kärkts i natt och hela dagen nu så jag valde att se min föreläsning hemifrån. Sitter och kollar på den nu medans han sover i soffan under filten som ni ser. Tror att han tycker synd om sig själv. Lille plutten. Hoppas han mår bättre snart i alla fall!

Av Johanna - 1 februari 2012 13:20

Jag hittade den här bilden i en blogg jag läser dagligen.

Mycket sant så jag sökte upp den på google och ville dela den med er.





Min mage är ju ganska strimmig något jag i början störde mig på.   

Men nu när jag ser min fina prins snart fem år senare. Har jag vant mig.
Dom är en del av mig och jag fick dom av det finaste jag har.

Jag har förtjänat dom för jag har burit det vackraste där inne.

Så tjejer var stolta över dina TIGERRÄNDER!




Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards