liveforlove

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Johanna - 28 februari 2012 21:31

Känner mig ganska mör efter 6 timmar mer eller mindre bakom ratten. Känner att en tidig kväll är nog på sin plats så jag ska faktiskt gå o lägga mig nu. 

Imorgon är det som sagt jobb som gäller. Får se hur det går, F-2 jag ska vara i så dom borde väl vara små och söta ;)


Nu säger jag godnatt så bloggas det mer i morgon!

Av Johanna - 28 februari 2012 20:42

Idag var det dax för möte med studievägledaren. Så styrde bilen mot Karlstad i morse. Hämtade upp min fina Anna i Karlskoga så klart. Sen blev det universitetet blev väl lite klokare så jag hoppas nu att det löser sig till hösten. Ska försöka få till en uppsamlingstermin. 

Ska se om jag hinner ringa kursansvarig i morgon och se hur det går. Bara hålla tummarna för att allt funkar som det ska :) 

Det bästa som vanligt är ju så klart Anna, skulle äta i centrum idag och det var ju en upplevelse i sig ;) Lokalsinnet är inte det bästa hos oss. Men trevligt har vi :)


Nu ska jag nog ta en dusch och ladda inför en dag med jobb i morgon!

Av Johanna - 28 februari 2012 11:30

Nu är jag på väg till Karlstad, hämtar nog snart upp min vän Anna om allt gått som det ska under resan :)

Vi ska upp och prata om framtiden. Eller ja hösten. Får se om jag är nåt klokare efter denna resa. Hoppas kan man ju alltid eller hur?

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards