liveforlove

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Johanna - 25 februari 2012 23:44

Alltså det sms:et jag fick. 

Jag dog lite. 

Så jävla fint!

Blev helt till mig, att man kan känna så här?

Jag känner mig som en prinsessa med dig.

Ditt sms idag, det var det allra bästa nånsin!

Dig ska jag verkligen behålla för du är alldeles alldeles underbar!



   

Till stjärnorna och tillbaka!

Du är bäst älskling!

Av Johanna - 25 februari 2012 19:58

Fick för en stund sen veta dom allra bästa nyheterna. Min fina Carro flyttar tillbaka till stan, nu är det på riktigt! Snart snart snart är hon en promenad bort. Vi har ju lite o ta igen dom har 7 åren eller vad det nu är sen hon lämnade mig här i hålan.  :) Riktig lycka att få ha henne nära. Att kunna träffas över en fika eller en promenad. Eller lite lek med barnen! Det innebär ju oxå att Joel får hit nya vänner som han inte träffat så jättemånga gånger. Men snart är dom här... Våra fina vänner. <3




Välkommen hem bästa du! 

  

Av Johanna - 25 februari 2012 18:00

 

Gjorde vårfint här hemma häromdagen.

Fyndade en ny vaxduk för 60:- och köpte lite tulpaner. Och så upp med mer våraktiga gardiner.

Sen var det klart :)


Tycks? :) 

Av Johanna - 25 februari 2012 15:41

 

Ja jag måste ta nya egobilder. Dom här är ju riktigt gamla nu :)


Dagens humör: Det kunde inte vara bättre!

Dagens mående: Är lite trött men det får man ta :)

Dagens borde: Borde dammsuga, ligger riskorn överallt i köket :)

Dagens frisyr: Tofs

Dagens smink: All naturell

Dagens klädsel: Mys 

Dagens planer: Mellon ikväll annars inget!

Dagens materiella vill ha: En Iphone fortfarande!

Dagens fundering: Får man vara så här lycklig?

Dagens beroende: Kärlek!

Dagens tråkigaste: Det är tyst här :)

Dagens längtan: Nästa helg :)

Dagens superlängtan: Hm nsäa helg? ;)

Dagens tidning: Ingen alls..

Dagens låt: Peter Jöback- Jag har dig nu


Av Johanna - 25 februari 2012 14:24

 

Jag kan inte förklara...

Hur jävla äckligt lycklig du gör mig.

Du är underbar på alla sätt och vis!

Tänker aldrig aldrig nånsin släppa taget om dig...

Jag älskar dig! 

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards