liveforlove

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Johanna - 23 februari 2012 18:12

Blev en promenad och fika med finaste Carro och hennes lilla Jason. Fick lite bebismys :) 

Och massa välbehövligt prat med en av mina allra finaste vänner. 


Fyndade tjockstrumpor till Joel oxå 30:- på H&M riktigt fynd :) 

Köpte present till pojkväns dotter, underbart att få köpa tjejsaker :) Det kommer ske igen kan jag säga.  :)

Beställde blommorna till begravning.

Handlade lite nödvändigt krafs.

Köpte present till pojkvän, bara för han är så jävla bäst!


Nu ska jag mysa med min lilla prins och vila upp mig. För i morgon blir det nog inget vila här :)


Av Johanna - 23 februari 2012 12:09

Väntar på att min fina vän Carro ska piggna till så vi kan ses. Hon knaprar piller just nu för att orka med mig ;) 

Hoppas hon mår bättre snart för jag längtar efter att träffa henne och hennes mini bebis :) Första gången jag får se Jason i verkligheten :) Mys! 


 

Av Johanna - 23 februari 2012 10:52

Skulle kunna döda för en cola nu ska jag erkänna! Fy vilken huvudvärk, det kliar i benen att gå o köpa och bara hälla i mig. Visste att det var en dum idé att inte köpa. Men försöker ju sluta dricka det i den mängden jag gör. Men det verkar inte gå så bra... Ska jag gå o köpa? Eller ska jag inte? 

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards