liveforlove

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Johanna - 20 februari 2012 21:54

Vad är nu detta?

Ligger i soffan och läser Harry Potter och vad fan händer? Min favoritperson dör? Hur kan det vara möjligt?

Gillar inte Harry Potter alls just nu. Skit oxå!!

Jag som hade hoppats på att han skulle ta hand om Harry!!

Skit skit skit!

Av Johanna - 20 februari 2012 16:09

Ursäkta sjukdoms babblet här inne nu, men det är ju det vår vardag består av.

Joel verkar inte få mer nu, han har klarat sig sen i morse, han är bara slö så ligger nu och kollar på film.

Jag har oxå klarat mig men mår riktigt illa. Tror ju fortfarande att det kanske sitter i huvudet för att Joel blev sjuk men man vet ju aldrig. Med min otur bryter det väl ut i natt eller nåt. Jaja bara hoppas på det bästa. 

Skulle hämta en bilbur till Ubbe idag men vågar ju inte åka iväg eftersom jag kanske börjar spy, eller hemska tanke ännu värre... Huh! Så jag bad syster och hon ställde upp, lite motvilligt dock men det förstår jag :)


Ne ska bädda ner mig i soffan jag med och hoppas det blir bättre...!


Av Johanna - 20 februari 2012 10:54

Jag är väldigt säker på att jag inte beställt magsjuka!!!

Men magsjuka har vi, eller ja Joel i alla fall. Nu har han klarat sig några timmar och faktiskt lyckats pilla i sig lite mat så jag hoppas det var en kort sväng vi fick. Själv mår jag illa men om det bara sitter i huvudet vet jag inte.

Jag hoppas det är över för Joel nu för han skulle verkligen behöva gå till dagis på onsdag. Och det klarar vi då eftersom man ska vara hemma två dygn efter. Han har inte kräkts sen 8,30 i morse. Bara det inte kommer mera nu...!

Ska på jobbmöte på onsdag och har föreläsning som jag verkligen skulle vilja gå på även om jag missar en timma... Hoppas det är över nu!

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards