liveforlove

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Johanna - 17 februari 2012 21:00

Dagens fredagsmys är avklarat. Jag fick titta på lite barnprogram i alla fall.

Filmen fick jag dock inte se, lilleman ville se Babar själv. Så jag passade på att färga håret. Får väl se hur det blir. Ni får vänta på bild tills i morgon. :) 

Nu ska jag bädda ner liten man och själv ska jag se om jag orkar se Harry Potter och den flammande bägaren. Är lite trött efter för lite sömn i natt men vi testar får vi se :)

Av Johanna - 17 februari 2012 19:41

Har just skickat in min komplettering på tentan men sisådär fem dagar till godo. Det är bra för att vara jag vill jag lova :) 

Nu är det bara att hoppas att den blir godkänd. Snälla snälla snälla. Vill kunna bocka av denna kurs nu!

 




Av Johanna - 17 februari 2012 19:11

Dax för tandläkarbesök idag för lilleman. Blev jäkligt förvånad måste jag säga. Han hade ett hål som de skulle åtgärda men det har tydligen blivit bättre (visste inte att hål kunde bli det?) så nu är det inte aktuellt. Det tackar vi för visserligen.

Han fick så mycket beröm av tandläkaren och morsan pös av stolthet  :) Så duktig kille och massa beröm för hur bra han borstar tänderna. Stora killen nu. En ballong och en sköldpadda som present fick han av den snälla tandläkaren.

Har sagt det förut och säger det igen. Mitt förtroende för folk inom vården blir större och större när det kommer till utländska. Svenska tandläkare och läkare ger jag inte mycket för. Allt tack vare bemötandet vi stött på. Men stor guldstjärna till denna kvinna!


Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Skapa flashcards