liveforlove

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Johanna - 15 februari 2012 23:19

Torsdag i morgon och snart slut på denna vecka oxå.

I morgon är det mycket på mitt schema. Ska till gymmet och säga upp kortet, till Feelgood och kolla vad dom kan erbjuda lilla mig  :) 

Till biblioteket och försöka låna om lite kurslitteratur. 

Sen hämta en kjol jag köpt, sen blir det hem och plugga. Tur man kan kombinera så Cissi får övningsköra när jag gör alla mina måsten. Det går nog bra. Har räknat med att ägna eftermiddagen åt plugg och föreläsning. 

Tur jag är så hård på alla måsten :)

Men i morgon ska jag ta tag i det så är det bara.


Nu ska jag och Harry Potter ha en dejt så det så!


Godnatt!

Av Johanna - 15 februari 2012 19:13

Se hur det går att få plutten i säng idag, det är olika varje dag så man får hoppas på det bästa. Just nu springer han runt som en tok så det bådar ju gott... 

Men förhoppninsgvis är han så här mitt i veckan trött så det går lätt o smidigt :) 



Det var mycket lättare med rutiner och sovdags när han var sådär :)


Av Johanna - 15 februari 2012 17:22



Jag blev en bortskämd flickvän igår.

En nalle med glitter (passar bra till dom tre jag fick när jag fyllde)

En fotoram (måste framkalla kort!)

En smyckesask, tror någon stört sig på röran på min byrå ;)

Och tre röda rosor.


Du är bäst hjärtat och jag trivs så sjukt mycket med dig!


Det jag vill berätta är att jag funnit den rätta, och den rätta är du i framtiden och här och nu... 

Så stod det i kortet jag gav till min fina tillsammans med parfymen jag köpt..

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards