liveforlove

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Johanna - 10 februari 2012 22:58

Dax för mig att krypa ner tror jag allt, skaplig huvudvärk som jag gärna vill slippa. Tar en stund med Harry Potter innan sovdags så klart. Ska mysa ner mig hos liten älskling som ligger i min säng med Björno (inte hans minsta nalle men vi får nog plats hoppas jag). Ska ut med Ubbe först bara. 

Nu ikväll var Cissi här och hämtade sina paket, så hann med lite skitsnack. Jag var väl inte världens roligaste sällskap med huvudvärk och trött på det bättre lycka nästa gång :)


Godnatt med er! Sov gott!


Puss till min fina, jag saknar dig!

Av Johanna - 10 februari 2012 19:28

Joel och jag har en liten tradition på fredagar, det är vår da. Vår mysdag. Eller ja kväll. Idag har vi kikat på Ice Age och myst. Nu ska vi bygga lite koja innan han ska sova. Mys på hög nivå. Älskar våra fredagar, skönt avslut på veckan :) Visserligen en vecka som gått i mysets tecken hela tiden tack vare sjukdomar men ändå :) 


Hur brukar ni tillbringa fredagarna? Eller ja helgerna? :)


Ser att det är dubbelt så många anonyma besökare mot vanligt. Varmt välkomna :)

Av Johanna - 10 februari 2012 15:29



Grattis mormor på 90 års dagen!

Har inte varit där och firat men ska försöka mig på ett besök i veckan som kommer.

Idag firar hon väl med alla tanter och gubbar :)


Av Johanna - 10 februari 2012 10:52

Ja så var fredagen här igen då. Vi ska gå iväg och hämta bilen, sen blir det fredagsmys. Det är lite heligt för oss. Så ska trava iväg till affären sen och köpa lite gott :) 

Senare sen kommer nog Cissi förbi men det får bli efter vårt fredagsmys är slut, det kan man inte ändra på förutom i nödfall :) 


Känner mig riktigt utvilad idag, fast jag somnade sent och vaknade tidigt men så är det ibland. Nu ska jag fortsätta läsa mina horoskop se om jag blir något klokare.


Vad har ni läsare för er idag?


Bjuder på en gammal bild på skrutten. Saknar tiden lite  :)


 

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Ovido - Quiz & Flashcards