liveforlove

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Johanna - 9 februari 2012 23:08



Så här såg det ut hemma hos oss idag.

Min fina tog med sig sina barn och bakade med oss.

Vi har haft jätteroligt och en mycket lyckad dag.

Flera såna här tack, såna dagar man sparar i minnet.

Jag trivs så fruktansvärt mycket med mitt liv just nu.

Jag förtjänar det här, vi förtjänar det här.

Det kommer bli bra det här, det är bara början på något stort...

Framtiden känns inte skrämmande med er.

Den känns rätt!


Av Johanna - 9 februari 2012 22:56

Beställde mitt personliga horoskop för ett tag sen och idag kom det på posten. Brukar inte läsa horoskop men tyckte det kunde vara intressant med ett som gällde bara mig. 

Men antingen är jag dum som inte fattar hur man ska läsa eller så var den som skrev det påverkad av något olämpligt. För det mesta stämmer då verkligen inte in på mig. 

Finns ju en del klockrena saker men det mesta känns som VA? 


Någon annan som beställt ett sådant någon gång och vill diskutera? Vore kul med andras tankar :)

Av Johanna - 9 februari 2012 11:10

God morgon ska man kanske säga även om det var drygt en timma sen nu. 

Sov väl okej i natt, tog en bra stund innan jag somnade. Men sov gjorde jag till slut.


Joel målar med fingerfärg och jag sitter här. Ska snart trava iväg mot affären, måste inhandla jäst och vetemjöl.  :) 

Behövs till dagens bakande :) Om det nu blir bullar, vi får se. Det jobbiga med bullar är ju jästiden helt klart. Vet inte nåt recept som inte ska jäsa en bra stund men ja vi får se som sagt. 


Ska väl fixa i ordning lite här hemma oxå :) 

På återseende!

Av Johanna - 9 februari 2012 00:42

Jag ska försöka sova nu tänkte jag. 

Vet faktiskt inte om jag kan.

Kvällen blev konstig.

Mycket mycket konstig...


Ibland liksom hejdar sig tiden ett slag

och någonting alldeles oväntat sker

Världen förändrar sig varje dag

men ibland blir den aldrig densamma mer...


Jag tänker på dig idag, din sorg kan jag aldrig lätta.

Men jag kan finnas här på vägen.

Ingen sorg är den andra lik 

men jag vet vad du går igenom idag.

Jag tänker på er alla idag.


 

Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Skapa flashcards