liveforlove

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Johanna - 8 februari 2012 19:36

Min lilla skrutt har för första gången fått öroninflammation så vår första penicillinkur är påbörjad. Och ja det var ju inte det lättaste att få det att hamna i magen på skrutten. Men med en del tårar, en del skratt, en del arga ord så åkte det ner till slut. Och nästa lovade han att han skulle ta utan bök så jag hoppas på det.

Min lille skrutt :)


Mutar honom just nu med Shrek (hemsk mamma jag vet ;) 


 

Av Johanna - 8 februari 2012 17:26

Idag är ingen vanlig dag för det är Cissis födelsedag. Hurra hurra hurra!

Japp idag fyller alltså min bästa vän år. 

27 år ingen ungdom längre höhöhö ;) 

Ett stort grattis till dig min fina vän!

Hoppas din dag är bäst!


Bjuder på lite bilder på skönheten oxå :)


   

   

Av Johanna - 8 februari 2012 16:51

Alltså jag får ett utbrott på min bil. Nu går den inte igen :( Man kan ju bli galen för mindre :( 

Nu är den på service igen så får se hur det går denna gång. 

Hoppas på det bästa det vill säga att det inte är nåt allvarligt... Så störande!


Presentation


Johanna var namnet närmar mig 30 med stormsteg lite för fort enligt mig själv men vad gör man?
Jag är mamma till världens bästa Joel som fyllde 5 nu i somras! I vinter blir jag oxå sambo med min STORA kärlek i o med detta fick jag oxå två underbara bonus

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Listor


Skapa flashcards